פסטיבל צלילי סתיו

11/11/2018 ג' כסלו תשע"ט

פסטיבל צלילי סתיו חוגג 19 שנים עם עשרות מופעים מוזיקליים לאורך שלושה ימים בנובמבר, החל מחמישי עד שבת 8.11.18 – 10.11.18. המופעים יתפרשו כתמיד ברחבי העיר במקומות שונים, עם סגנונות מוזיקליים רבים הנעים בין שאנסונים צרפתיים, רוקנרול, ג'אז, אלטרנטיבי, ניגונים יהודיים, שירי ארץ ישראל היפה, שירי ילדים, סווינג אמריקאי ועוד רבים.

זו השנה השנייה ברציפות שפאבים מקומיים מצטרפים לחגיגה המוזיקלית בפסטיבל: ביום שישי 9.11.18 בשעה 16:00 יארח "קפה 443", הממוקם בפארק ענבה, את המופע של ההרכב "נוסטלגיה ירושלמית". ביום שבת 10.11.18 יארח ה"מורדן בר", בשעה 17:00 , הופעה של הרכב FUEGO במופע ג'יפסי קינג. עוד באותו היום, בשעה 20:00 יתארח ב"ענבה בר", שבעמק זבולון, הרכב "הפרעות קצב".

עשרות מופעים מוזיקליים לאורך שלושה ימים בנובמבר, החל מחמישי עד שבת 8.11.18 – 10.11.18. המופעים יתפרשו כתמיד ברחבי העיר במקומות שונים, עם סגנונות מוזיקליים רבים הנעים בין שאנסונים צרפתיים, רוקנרול, ג'אז, אלטרנטיבי, ניגונים יהודיים, שירי ארץ ישראל היפה, שירי ילדים, סווינג אמריקאי ועוד רבים.

יריית הפתיחה תחל ביום חמישי, 8.11.18, במופע "פגישה? פגישה וחצי!" של הגרובטרון המארחים את חנן יובל. לחניו של יובל יעובדו בפרשנות התוססת של הגרובטרון, בערב של חיבור בין דורות, סגנונות ומקצבים ובעיקר חגיגה גרובטרונית עליזה. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 60 שקלים ו-80 שקלים ביום המופע.

בשעה 22:30 בהמשך הערב, תופיע אילנה אביטל במיטב הקלאסיקות והשאנסונים מכל הזמנים בעברית ובצרפתית, בלובי היכל התרבות. הכניסה חופשית.

באותו ערב, יוכל הנוער ליהנות מרוק סתווי לנוער בו יופיעו מיטב להקות הנוער של מועדון המוסיקה העירוני הג'ק עם אמן אורח אלקטריק זו בשעה 20:30 במועדון הגג האדום. מחיר כרטיס 15 שקלים ויש לרכוש ביום המופע.

הגרובטרון. צילום: עידן רמוןהגרובטרון. צילום: עידן רמון

למחרת, יום שישי 9.11.18, תגיע היישר מבימות ברודווי, שירי מימון שמככבת בתפקיד ראשי במחזמר המצליח "שיקגו". מימון תבצע מופע אקוסטי מיוחד עם ביצועים חדשים ועכשוויים בשעה 22:00 בהיכל התרבות. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת 90 שקלים וביום המופע 110 שקלים.

עוד ביום שישי, יתקיימו מופעים רבים ובהם: JAM STATION סצנת רחוק מוזיקלי עם מיטב הרכבי ג'אז, היפ הופ ומוסיקה אלטרנטיבית שמתחברים יחד לגרוב מיוחד. זאת בין השעות 16:00-12:30 במסוף התחבורה החדש, הכניסה חופשית. מופע נוסף, "מהאקורדיון לרוקנרול" יתקיים בספרייה הציבורית ע"ש שכטר בשעה 11:00 עם אבנר חודורוב, יוצר, מוסיקאי מלחין ונגן ישראלי, חבר להקמת משינה, שיוצא במסע מוסיקלי חובק עולם בו ישלב את נגינתו על כלים שונים עם סיפורים מתחנות חייו. מחיר כרטיס: 30 שקלים.

בהיכל התרבות בשעה 14:00 יופיעו הדודאים במלאת 60 שנה להקמת הלהקה. ישראל גוריון ואסף אמדורסקי, בנו של בני אמדורסקי ז"ל יעלו על הבמה במפגש בין דורי מרגש. מחיר כרטיס 70 שקלים במכירה מוקדמת ו-90 שקלים ביום המופע.

ילדים ומשפחות, יוכלו ליהנות מהמופע קומפוסטה שהופק בסיוע מפעל הפיס, בביה"ס כרמים שם יתקיים מופע מוסיקלי קרקסי ומשעשע עם תיאטרון אספלט בשעה 16:30. הכניסה חופשית.
בשעה 17:00 יארח דני ליטני את דפנה ארמוני באולם עינן ויחד ישירו את השירים האהובים שהפכו לחלק מהפסקול הישראלי כדוגמת: "משבר אמון", "ימות המשיח", "יחס חם" ועוד. מחיר כרטיס 60 שקלים במכירה מוקדמת ו-80 שקלים ביום המופע.

במוצ"ש 20.11.18, בשעה 20:30 יתקיים קונצרט פתיחת עונת המנויים לסדרה הקלאסית של היכל התרבות עם רוני דלומי והרקוויאם של ורדי. ערב המשלב ביצועים מרעננים לשיריה של הזמרת רוני דלומי עם ביצוע מלא של היצירה המונומנטלית של ורדי בהשתתפות התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו וניהולו המוסיקלי של גיל שוחט. רכישת כרטיסים בהיכל התרבות.

ילדים באותו יום יוכלו ליהנות באולם עינן מלהקת אינדי ילד, שתבצע בכישרון רב את מיטב הקלאסיקות של שירי הילדים בהגשה ייחודית, רוקיסטית ושופעת אנרגיות מחשמלות בהפקה מוסיקלית של חמי רודנר. זאת בשעה 10:30, מחיר כרטיס 30 שקלים.

שירי מימון. צילום: דביר גיחזשירי מימון. צילום: דביר גיחז

עוד לאורך יום שבת, מופעים רבים שהכניסה אליהם חופשית, בהם: יצירות מופת קלאסיות של טובי המלחינים בעיבודים מקוריים וגישה חדשנית. מופע אנרגטי ומלהיב בביה"ס הדמוקרטי בשעה 12:00.
בשעה 13:00 טאיקו לייף – תיפוף יפני מסורתי על תופי ענק המבוסס על אמנויות לחימה ומדיטציה. מדשאת הכניסה לרעות.

בשעה 16:00 בביה"ס ברנקו וייס, חוויה חדשה ומיוחדת של אנסמבל הענבלים הישראלי עם קסם פעמוני היד בו ינגנו מוסיקה יהודית, עממית, שירים ממחזות זמר ועוד.

בשעה 17:00 בפארק עמק בית שאן, אלי בנקאוט וכנרת ארז במפגש ראשון מסוגו בין כלי נשיפה אלקטרוני לקול האנושי במיזוג יוצא דופן.

בשעה 18:00 בפארק עמק האלה, שלומית אהרון ואנסמבל גלעד אפרת במופע "תקליט עברי " שכולו הצדעה לשירים הגדולים של הזמר העברי שנכתבו לפני קום המדינה.

בשעה 22:30 יתקיים המופיע סווינג דה ג'יטאן התרחשות מוסיקלית השואבת מהלהט שבמוזיקה הצוענית, מהאלגנטיות של המלודיות הצרפתיות והקופצנות של הסווינג האמריקאי. המופע יערך בלובי היכל התרבות.

במקביל, במהלך שישי שבת יתקיימו במספר בתי כנסת תפילות ומזמורים עם ההרכב של אודי אולמן שינדדו בין בתי כנסת בעיר וינעימו את התפילות המתקיימות.

לתוכנייה המלאה – היכנסו לעמוד הפסטיבל.

חלק מהמופעים מתקיימים בחוץ ובהם מצוין מקום חלופי למקרה של גשם.

כרטיסים למופעים בתשלום ניתן לרכוש בהיכל התרבות העירוני בטלפון 08-9737333.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד