סיום עבודות בחשמונאים ודם המכבים

13/12/2018 ה' טבת תשע"ט

בימים אלה הגיעו לסיומם שני פרויקטים תחבורתיים, שבוצעו בשדרות החשמונאים וברחוב דם המכבים. הפרויקט הראשון, הגיע לסיומו בשבוע שעבר, במסגרתו בוצעו עבודות הנדסיות חשובות בקטע הכביש בשדרות החשמונאים, בין צומת נוף איילון לבין צומת מנחם בגין דרום.

העבודות נעשו על ידי העירייה בשיתוף עם משרד התחבורה ומטרתן היה לשפר את זווית הנסיעה במקטע זה הכולל בתוכו עיקולים רבים. כזכור, קטע כביש זה היה בעל עיקולים חדים, דבר שהפך את הכביש לבעל סיכון לתאונות דרכים, בעיקר בעונת החורף ובמקרים בהם כלי הרכב נסעו במהירות גבוהה יחסית.

שדרות החשמונאיםשדרות החשמונאים

במסגרת העבודות הכביש קורצף ורובד מחדש וזאת על מנת לשנות את זווית וגובה העיקול שלו. כמו כן במהלך העבודה פורקו אבני השפה, הוזזו עמודי תאורה והועתקו עצים למיקום החדש.

פרויקט שני שהגיע לסיומו בתחילת השבוע הוא חידוש הכביש ברחוב דם המכבים, מכיכר שערי העיר לכיוון רחוב תלתן, עד הכניסה למע"ר. בכביש בוצעו במהלך השבועיים האחרונים, עבודות קרצוף וריבוד של האספלט וכן סימוני כביש של חניות, מעברי חצייה ונתיבים.

פרויקט זה מצטרף לתכנון העירוני רחב ההיקף שמבצעת העירייה באמצעות החכ"ל. זאת כחלק מהיערכות התחבורתית לפתיחת מרכז העיר החדש של מודיעין מכבים רעות. במסגרת ההיערכות, נבנו שבילי אופניים וטיילת שאורכם כקילומטר. שבילים אלה מובילים מכיכר שערי העיר עד לכניסה של המע"ר. לצד עבודות אלה שודרג, לפני מספר חודשים, החניון הנמצא מול בניין העירייה, אשר ישמש גם הוא את באי המע"ר.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד