חדש! מוקד תחבורה ציבורית

05/02/2019 ל' שבט תשע"ט

המוקד העירוני לתחבורה ציבורית פועל 24 שעות ביממה ומרכז את פניות התושבים הנוגעות לתחבורה הציבורית, זאת במטרה לחזק את הטיפול בנושא התחבורה הציבורית בעיר.

נדגיש כי המוקד החדש אינו תחליף למוקד השירות והמידע של חברת "קווים", כי אם מקור נוסף לריכוז פניות תושבים, שמטרתו לייעל ולשפר את מערך התחבורה בעיר.

מספר הטלפון במוקד העירוני לתחבורה ציבורית: 08-9738434.

כזכור, ראש העיר חיים ביבס, יזם הקמתו של פורום לשיפור התחבורה הציבורית, אשר הוא עומד בראשו. הפורום מהווה חלק נכבד וחשוב מהיעדים העירוניים אותם הציב ביבס, לשדרוג השירות לתושב, ובכלל זה נושא התחבורה הציבורית, ולכך גם הוקצה תקציב עירוני לשנה הקרובה.

מרכז התחבורהמרכז התחבורה

כמו כן, העירייה תוביל בהמשך, מהלך להפעלת יישומון (אפליקציה) ייעודי שתפקידו יהיה להעביר למשתמשי התחבורה הציבורית, בזמן אמת, מידע על מיקום האוטובוסים (זאת בניגוד לאפליקציה כיום אשר מעריכה מתי האוטובוס צפוי להגיע לתחנה). באמצעות יישומון זה יוכלו התושבים להתאים את עצמם להגעתם האוטובוסים וכן העירייה תוכל לפקח בזמן אמת על התנהלות האוטובוסים, עמידתם בלוחות הזמנים ואיכות השירות שלהם.

בפורום התחבורה הציבורית חברים סגן ראש העיר אילן בן סעדון, סגן ראש העיר מויש לוי, חבר המועצה ברוך בוחניק, מנכ"ל העירייה יורם כרמון ומנהל אגף השירות יעקב כהן. בפורום ייקחו חלק גם נציגי חברת "קווים" והתושבים אור גרינפלד ויוסי אביבי.

ראש העיר, חיים ביבס: "הצבנו יעדים חשובים השנה, לשדרג עוד יותר את השירות לתושב בין אם באמצעים טכנולוגיים מודרניים ובין אם במענה אנושי ומקצועי, וברור שנושא התחבורה הציבורית הוא חלק חיוני ובלתי נפרד מכך. כבר החודש, ניתן יהיה ליהנות משירות חדש שייעודו טיפול בתחבורה הציבורית הנוגעת לאלפי תושבים בעיר והוא ללא ספק ייעל וישפר את מערך התחבורה בעיר באופן ממוקד ואיכותי יותר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד