מגרש כדורגל חדש

24/01/2019 י"ח שבט תשע"ט

מינהלת אופק החלה בימים לאלה בהפעלת מגרש כדורגל סינטטי חדש, הממוקם בסמוך לבריכה העירונית, ברחוב עמק זבולון. המגרש, שאורכו כ-40 מטרים ורוחבו כ-25 מטרים, מיועד עבור כלל הציבור ומתאים למשחקי 7*7. המגרש יפעל בכל ימות השבוע משעות הבוקר ועד ל-23:00 בלילה.

ביום חמישי האחרון ערך ראש העיר, חיים ביבס ישיבה בנושא עם יו"ר עמותת עירוני מודיעין, אלי סבח ומנהלת אופק המנהלת את מרכז הספורט ובישיבה סוכם כי המגרש החדש יעמוד לרשות ילדי העמותה, בדגש על קבוצת הבנות של העמותה וזאת מתוך רצון לעודד פעילות של בנות במסגרת עמותת עירוני מודיעין.

המגרש יהיה פנוי לקבוצות עירוני מודיעין בימים ראשון עד חמישי מהשעה 16:00 עד השעה 19:45. לאחר מכן, עד השעה 23:00 המגרש יהיה פתוח לשימוש התושבים בעלות של 100 שקלים לקבוצת תושבים לשעה. עוד סוכם, כי בסופי שבוע ניתן יהיה לשכור את המגרש במקביל לשעות פעילות הבריכה, גם כן, בעלות של 100 ₪ לשעה, עבור קבוצת תושבים.

מגרש כדורגל סינטטי חדשמגרש כדורגל סינטטי חדש

ראש העיר, חיים ביבס: "מתחם הספורט בעמק זבולון ממשיך להתפתח, וכעת נוסף על הבריכה המקורה וחדר הכושר העירוני, אנחנו מוסיפים, לאור דרישת התושבים גם מגרש כדורגל שישמש קודם כל את ילדי עירוני מודיעין בשעות פעילות השיעורים ולאחר מכן, ישמש את תושבי העיר בשעות הערב וגם במהלך סוף השבוע".

בנוסף למגרש הכדורגל, שדרגה העירייה ממש בימים אלה, את הפארק, המכונה "פארק המשפחה" ליד הבריכה העירונית. בפארק הותקנו מתקני כושר בטבע לרווחת התושבים ובנוסף, הותקן בו מתקן משולב, המכיל אלמנטים שונים של טיפוס מאתגר, חבלים ומגלשה. כאשר, ברחבת המתקן מותקן גם דשא סינטטי. עוד בפארק, ניצלו את מתחם האספלט על מנת שישמש כמגרש כדורגל קטן לילדים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד