טעים להכיר 3

03/02/2019 כ"ח שבט תשע"ט

"טעים להכיר", שבוע האוכל והבילוי השלישי של מודיעין מכבים רעות, ייערך בעיר מתאריך 27.1.19 עד 2.2.19 בהשתתפות עשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה מקומיים. במסגרת השבוע אותו יזמו מרכז הצעירים "יודה" בעמותת סחלבים וחבר המועצה מחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ, יציעו מקומות הבילוי, לצד התפריט הרגיל, מנות דגל מיוחדת בעלות של 29, 39 או 49 שקלים בלבד וחלקם אף יקיימו אירועים קולינריים מיוחדים לאורך השבוע.

במקומות בילוי רבים בעיר דיווחו על עלייה בכמות הפניות בעקבות שבוע האוכל וציינו שהם כבר נערכים עם המנות המיוחדות. במהלך השבוע שנועד לחשוף את תושבי העיר למגוון מקומות הבילוי ולהעניק לתושבים חוויה קולינרית ייחודית, יקיימו מקומות הבילוי אירועים מגוונים:

שבוע האוכל נפתח ביום ראשון 27.1.19 בשלושה אירועים במקביל. זה החל בערב STREET FOOD בשמבז, המשיך בסדנת טעימות בירה ב JEMS עם הבעלים של הרשת. והסתיים בערב של טעמים וצלילים בקפית עם המוזיקאי אמיר שרייבר ותפריט משובח.

ביום השני, 28.1.19, שחזרו במורדן בר את ההצלחה משנה שעברה עם ליל ההמבורגרים הגדול ובאוסליבן האירי אירחו יארחו במה פתוחה וג'אם לצד תפריט בירות ואוכל מגוון.

בכרמיז יגישו ביום שלישי, 29.1.19, ערב איטלקי חגיגי עם ספיישלים ותפריט מיוחד המשלב בין עולמות, טעמים וריחות, וגם צלילים של נגנים שינעימו את הערב. בגסטון יארחו ביום זה ערב קרניבורים עם תפריט מפנק ומלא בשר במחיר מיוחד. במקביל בלוצ'נה יערך ערב רביולי וסנגרייה חמה בניחוח איטלקי.

ביום רביעי, 30.1.19, יגיע השף אילן גרוסי יחד עם עדן זרח מMKR-למסעדת "ענבה" ויוציא מנות שף מיוחדות. בוופל בר יקיימו סדנת קינוחים מתוקים להורים וילדים וברוזה ישחזרו את ערב הקובה הגדול שנחל הצלחה בשנה שעברה.

שבוע האוכל והבילוי במודיעין מכבים רעותשבוע האוכל והבילוי במודיעין מכבים רעות

סוף השבוע יחל בחמישי, 31.1.19, כאשר MEET&MEET יקיימו החל מהשעה 17:00 ערב בשרים ויין בשיתוף "יקב ירושלים". מדלן יארחו אלוף בהכנת מאפי שמרים שיכין מאפים מיוחדים שלא נמצאים בתפריט.

בשישי, 1.2.19, לחם ארז יקיים שוק מאפים במסגרתו יוכנו מאפים לעיני הלקוחות על ידי השף צביקה בסרמן. בקפה 443 החדש בפארק ענבה יארחו בערב מופע UNPUGGED מיוחד עם 1+1 על הבירות.

בשבת, 2.2.19, יערך אירוע סיכום של שבוע האוכל והבילוי במרכז לב רעות משעה 10:00 עד 14:00 בהפנינג לכל המשפחה עם הר שלג מהחרמון ותחרות בניית בובת שלג נושאת פרסים. במרכז יפעילו המסעדות: טוני וספה, לה גופרה, גריין האוס והקפטן שיציעו מנות למשתתפים.

עוד בשבת יקיימו בשמבז אירוע Under 18 לבני נוער שיציע תפריט המבורגרים חדש וקוקטיילים ללא אלכוהול. האירוע האחרון בשבוע האכול והבילוי יערך באלכסנדר בירגארדן שמכינים ללקוחות ערב של מוזיקה ובירה עם אחד פלוס אחד על הבירות מהחבית.

תושבי העיר ואורחים מוזמנים לצאת, לבלות ולקחת חלק באירועים השונים ומדגישים כי בשל ההיענות הגבוהה שנרשמה השבוע, מומלץ להזמין מקומות מראש.

היכנסו לדף הבית של טעים להכיר והזמינו מקום





פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד