הצלחה לשבוע האוכל

07/02/2019 ב' אדר תשע"ט

תושבים ומבקרים רבים ניצלו את שבוע האוכל העירוני, "טעים להכיר" שהתקיים זו השנה השלישית, ביוזמת מרכז הצעירים "יודה".

כמו תמיד, בתי הקפה, המסעדות והפאבים המקומיים הציעו מנות דגל במחירים מוזלים יותר הנעים בין 29 שקלים ל-49 שקלים לצד ספיישלים מעניינים שהוגשו לסועדים.

''טעים להכיר'' בקפית''טעים להכיר'' בקפית

עוד לרגל השבוע המיוחד, נערכו אירועים קולינריים, סדנאות ומופעים במקומות השונים, שהפכו את הבילוי לחווייתי ומעניין. כך למשל, ערב STREET FOOD בשמבז, סדנת קינוחים מתוקים לילדים בוופל בר, אירוח השף אילן גרוסי ועדן זרח מתכנית הבישול MKR בענבה, ערב טעימות בירה בג'מס ועוד.

אירוע נוסף בו השתתפו מאות תושבים ובעיקר משפחות, היה הפנינג ייחודי במרכז לב רעות ביום שבת שהיה היום האחרון לשבוע האוכל, עם דיג'יי ומתחמי שלג מהנים משעות הבוקר עד הצהריים, יחד עם המסעדות המשתתפות הנמצאות במרכז.

במקומות בילוי רבים דיווחו על עלייה מרשימה בכמות הסועדים, המוערכת בכ-20%-30% בשבוע זה.

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק הנוער והצעירים: "שבוע האוכל השנה היה מוצלח מאוד, ומשך אליו הרבה מאוד תושבים שמילאו את מקומות הבילוי והעסקים המקומיים בעיר. המטרה של השבוע הייתה לחבר ולחשוף את תושבי העיר למקומות האיכותיים שיש לנו כאן, והתושבים בהחלט הצביעו ברגליים. אני רוצה להודות לצוות של מרכז הצעירים "יודה" על הובלת השבוע וארגונו המוצלח, לבעלי העסקים שנרתמו. אין לי ספק, שבשנה הבאה עם פתיחת השדרה החדשה ומקומות הבילוי שייפתחו במרכז העיר, שבוע האוכל יהיה גדול ועשיר יותר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד