מצלמים אהבה

14/02/2019 ט' אדר תשע"ט

לרגל יום האהבה הבינלאומי שיחול ביום חמישי 14.2.19 הציבה העירייה על גבעת התיתורה היפה ספסל בצבע אדום שממוקם לצידו של השביל כמה מטרים לאחר הכניסה לגבעה. על הספסל נבנה לב אדום גדול עם הכיתוב "מצלמים אהבה", כך שדרך הלב נשקף הנוף המרהיב של העיר מן הגבעה, והמצטלמים יוכלו ליהנות מצילום לא שגרתי.

תושבים שמצטלמים יכולים לפרסם את התמונה בפייסבוק העירוני ובאינסטגרם מודיעין.מכבים.רעות ולתייג את התמונה במילים #מצלמיםאהבה, או לצרף תמונה בתגובות או בהודעה פרטית.

המטיילים על גבעת התיתורה, יוכלו כמובן ליהנות מעצי השקדייה הפורחים עליה בעונה זו ומעבודות השדרוג שנעשו בה, כאשר השבוע הוצב גם תבליט חדש ומרשים בכניסה לגבעה, המראה את שיפוליה ונקודות הציון המעניינות שסובבות אותה. זאת לצד עמדה קולית המסבירה על חשיבות האתר והאוצרות הקסומים שבו.

ספסל אהבה על גבעת התיתורהספסל אהבה על גבעת התיתורה

בין השאר, שחזורים של פריטים חקלאיים עתיקים, עמדות ישיבה לאורך כל המסלול, מסלול ראשי מונגש לעגלות תינוקות ופעוטות ולאנשים עם כסאות גלגלים, שלטי הסברה פרוסים על הגבעה ועוד.

כמו כן, לאחרונה סימנה ועדת סימון שבילי ישראל שביל סובב בגבעה באורך של כ-2 ק"מ, אשר אינו מונגש ומיועד לחובבי טבע וטיולים שיוכלו ליהנות משביל הליכה טבעי שבצדדיו, בורות וגתות מים, צמחיה וחי.

הספסל יוצב בגבעת התיתורה בזמן הקרוב, על מנת להעניק לכמה שיותר תושבים ומבקרים הזדמנות להצטלם איתו.

למידע נוסף לחצו כאן לדף המידע של גבעת התיתורה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד