החוויה המודיעינית חוזרת

14/02/2019 ט' אדר תשע"ט

החוויה המודיעינית ביוזמת קהילת מודיעין והסביבה של החברה להגנת הטבע בשיתוף עם העירייה, חוזרת עם מגוון רחב של סיורים מרתקים לכל הגילאים. הסיורים יתקיימו חלקם בימי שבת וחלקם בימי חמישי החל משבת 23.2.19 ועד חודש דצמבר 2019, כאשר בימי שבת הסיורים יתקיימו בשעות הבוקר, מהשעה 10:00 עד 12:00 ובימי חמישי בשעות הערב, משעה 19:30 עד 21:30.

הסיורים יתמקדו באזורי טבע שונים בעיר ומסביב לה, כמו למשל, הברפיליה, גבעת הברושים, גבעת שר, הגבעות הדרומיות, נחל ענבה, בקעת הנזירים ועוד. בשנים הקודמות משכו סיורי החוויה המודיעינית מאות מטיילים גדולים וקטנים, שנהנו מאווירה חווייתית מודרכת על החי, הצומח והמורשת שבאזור.

כאמור, הסיור הראשון יצא לדרך ביום שבת 23.2.19 לגבעת ברפיליה, שם לקראת האביב, מתכסות הגבעות בשלל פרחים עליהם יינתנו הסברים מעניינים.

סיורים נוספים שצפויים להיות בהמשך, יכללו למשל, א"ש לילה בגבעות הדרומיות ביום חמישי 7.3.19 שבו ייהנו המטיילים מטיול חוויתי עם עששיות, פיתות על הסאג' ותה מתוק, ביום שבת 30.3.19 יתקיים סיור בחורבת נכס שבו יכירו המטיילים את סיפורו של האזור וזוהי רק טעימה מתוך רשימה גדולה של סיורים מעניינים שוודאי ידברו אל ליבם של חובבי הטבע והטיולים.

חוויה מודיעינית בגבעת הברושיםחוויה מודיעינית בגבעת הברושים

שמעון גואטה, מחזיק תיק מורשת: "סדרת הסיורים "חוויה מודיעינית" חוזרת לעונה נוספת ומאפשרת לכולנו, לראות מקרוב את מה שכולם יודעים – שיש לנו את אחת מהערים היפות בארץ. בסיורים המודרכים נראה את פינות החמד של העיר, נטייל באתרי טבע עירוניים ונכיר את ההיסטוריה והמורשת של האזור. השנה, אנו מציעים מגוון רחב של סיורים בשת"פ עם החברה להגנת הטבע ואני מזמין את כולם לקחת חלק פעיל וליהנות מהחוויה המודיעינית".

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין בחברה להגנת הטבע: "החוויה המודיעינית היא מיזם מוצלח מאוד, המתקיים כבר מספר שנים בשיתוף ויוזמה של עיריית מודיעין מכבים רעות. אתרי הטבע שבתוך וסביב העיר, הם מהנכסים החשובים ביותר של העיר. אנחנו קוראים לכם התושבים לעיין בתכנית הסיורים המרתקת ולבחור להכיר אתר שעדיין לא יצא לכם לבקר בו. הצטרפו אלינו לחוויה מודיעינית בלתי נשכחת".

מחיר כרטיס בודד: 20 ₪. זוגי: 30 ₪. למשפחה 50 ₪. הרשמה מראש במוקד העירוני 106 או 08-9726020

לחצו כאן לפרטים על כל הסיורים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד