מנקים את העיר לפסח

04/04/2019 כ"ח אדר ב תשע"ט

אגף שפ"ע בעירייה החל כבר בהיערכות לקראת חג הפסח שיחול ב-19.4.19. גם השנה, ההיערכות כוללת מבצעי ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת תברואה ובסיוע מחלקת איכות ותכנון סביבה, מחלקת הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף.

על מנת להשלים את ההכנות בזמן ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, מבקשים באגף שפ"ע מהתושבים להקדים ולערוך סדר בבית ובחצר, ולהוציא גזם וגרוטאות כבר בימים אלו. זאת במטרה לצמצם את הלחץ והעומס לפני החג ולשמור על ניקיונה.

כמו בחגים רבים, גם השנה יינתן דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, או במקומות האיסוף שנקבעו.

על פי ההנחיות, המפורסמות גם כאן באתר העירייה, ימי פינוי הגזם מתחלקים כך: בימים ראשון ורביעי מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הפרחים, הנחלים ,הציפורים ומכבים. בימים שני וחמישי מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הנביאים, המגנים, הכרמים וברעות צפון. בימים שלישי ושישי הפינוי מבוצע בשכונות: משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום.

מנקים את העיר לפסחמנקים את העיר לפסח

מאגף שפ"ע נמסר כי תושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות, ערב לפני מועד הפינוי לנקודות האיסוף בלבד וזאת עד ליום שלישי 16.4.19. כמו כן, תושבים מתבקשים לא להחנות את רכבם באופן העלול לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה.

במהלך ימי חול המועד, פינוי האשפה יעשה במתכונת הרגילה, כאשר ימי הפינוי של האשפה היבשה הינם ראשון, שלישי וחמישי בשכונות הנביאים, המגינים, הכרמים, הפרחים, אבני חן, רעות דרום ומכבים דרום. בימים שני, רביעי, ושישי תפונה האשפה היבשה בשכונות משואה, השבטים, מוריה, הנחלים, רעות צפון ומכבים צפון. האשפה רטובה תפונה בימי ראשון משכונת אבני חן, ביום שני מהשכונות מוריה והשבטים, ביום שלישי מהשכונות המגינים והכרמים, ביום רביעי משכונת הנחלים, ביום בחמישי מהנביאים והפרחים וביום שישי משכונת משואה.

חיים בלאיש, ראש אגף שפ"ע: "כמו בכל שנה, שיתוף הפעולה של התושבים חשוב מאוד לניקיונה ונראותה של העיר לקראת החג. אגף שפ"ע יפעיל את כל מחלקותיו, על מנת לדאוג לניקיונה של העיר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד