חוגגים עצמאות 71

12/05/2019 ז' אייר תשע"ט

אירועי ערב יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל יתקיימו ביום רביעי 8.5.19. בשעה 20:00 יתקיים באמפי פארק עמק החולה, הטקס הגדול שיסמל את המעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות ושידור טקס הדלקת המשואות מהר הרצל.

בשעה 20:50 תעלה על הבמה להקת תיסלם, בשעה 21:45 מופע קהילתי "דוז פואה – האירוויזיון מגיע למודיעין" בהשתתפות להקות עירוניות, בשעה 22:25 הזמר קובי אפללו ולהקתו ולאחריו במת נוער עם מופע של נדב גדג' בחצות ובשעה אחת בלילה, יככב דיג'יי זיו ירושלמי. זיקוקי הדינור מתוכננים להאיר את השמיים בשעה 20:50, 21:35 ו-22:30.

תיסלם. צילום: אוהד רומנותיסלם. צילום: אוהד רומנו

במתחם הדשא המרכזי מרכז מכבי עולמי – בשעה 20:00 שידור טקס הדלקת המשואות בהר הרצל וטקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות. בשעה 21:10 יתקיים המופע "ישראל עולה על הגל" בהשתתפות חנה לסלאו ולהקות מקומיות.

במתחם האולפנה ברח' נחל צלמון 21, בשעה 21:00 יופיעו להקות מקומיות, בשעה 21:45 המופע המרכזי עם הזמר נתן גושן ולאחריו, הרקדה המונית עם להקת "קולות".

במרכז הירידים סמוך לקאנטרי סנטר תיערך הרקדה עם דן עיני.

ערב שירה בציבור מסביב למדורה בגבעת הברושים יתחיל בשעה 23:00 (הכניסה למתחם החל מהשעה 22:30). הערב עם יוסי לב ותזמורתו שמארחים את המופע "פתאום נפל עלי אביב" עם מוני ארנון וסוזי מילר (האחים והאחיות). הישיבה על מחצלות וכריות, יהיה כיבוד קל.

ביום חמישי 9.5, תיערך תערוכת "מצה"ל באהבה", עם כלי רכב צה"ליים, אמצעי לחימה ומיגון, אמצעי קשר ואיסוף ועוד, שמעניקים לילדים חוויה מהנה, פטריוטית ומלמדת. בין השעות 10 בבוקר עד 3 בצהריים, במתחם הכורכר מול קניון עזריאלי.

קובי אפללו. צילום: רגב גלקובי אפללו. צילום: רגב גל

ראש העיר, חיים ביבס: "מדינת ישראל חוגגת 71 שנים להקמתה וביום זה אנחנו נחגוג את החג המאחד את כל אזרחי ישראל עם אמנים מהשורה הראשונה בישראל בכל הז'אנרים על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מהתושבים ליהנות ממוסיקה ישראלית נהדרת ולא פחות מכך, ליהנות מהלהקות המקומיות שלנו שיופיעו גם הן על הבמות המרכזיות."

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אירועי יום העצמאות בעיר, הם אחד מנקודות השיא בפעילות התרבות במהלך השנה. בתמהיל והתקציב של האירועים, אנחנו משתדלים לשמור על נקודת איזון בין אמנים איכותיים ואהובים, לבין מחירים שפויים ללא חריגות בתקציב. אנחנו מזמינים את כל התושבים לבוא וליהנות מאירועי יום העצמאות, ללא תשלום, ברחבי העיר."

אלון שמידט, ראש אגף תרבות ואירועים: יום העצמאות הינו יום חג לתרבות הישראלית על גווניה ורובדי החברה ישראלית במודיעין מכבים רעות נחוג את אירועי יום העצמאות השנה בסימן חגיגות האירוויזיון המתקיימים בארץ והגאווה הישראלית והבינלאומית. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות ממיטב האירועים ועם מיטב האמנים מקצועיים ולהקות המקומיות".



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד