חלוקת מלגות לסטודנטים לשנת 2019

02/05/2019 כ"ז ניסן תשע"ט

רגע לפני חג הפסח, נערך הטקס המסורתי לחלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר. השנה העניקה עיריית מודיעין מכבים רעות מלגות לימודים ל-43 סטודנטים מהעיר, בסכום כולל של יותר מ-190 אלף שקלים.

ראש העיר, חיים ביבס, העניק את המלגות לסטודנטים יחד עם חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, נגה כץ רפפורט, סגני ראש העיר שלמה פסי ואילן בן סעדון, חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל.

ביבס איחל לסטודנטים בהצלחה בתקופת המבחנים הנוכחית, ואמר להם כי "מודיעין מכבים רעות משקיעה משאבים רבים בטיפוח וקידום תחום החינוך בכל שלבי החיים ומלגה זו מהווה נדבך נוסף בסיוע לדור הצעיר שלנו ואני מאחל לכם הצלחה רבה בלימודים".

העיר מודיעין מכבים רעותהעיר מודיעין מכבים רעות

הוועדה העניקה השנה לסטודנטים מלגות בשווי של כ-4,500 שקלים, וזאת בתמורה למתן 40 שעות תרומה משמעותית למען הקהילה. בנוסף, לשני סטודנטים הוענק מחצית סכום המלגה בסך 2,250 שקלים, בתמורה למתן 20 שעות לקהילה.

את תרומתם לקהילה יבצעו הסטודנטים, שקיבלו את המלגה, באמצעות התנדבות בתחומים שונים ועם אוכלוסיות מגוונות, התנדבות שתיעשה בתיאום עם רכזת תחום הצעירים. אופן קבלת המלגות יתבצע בשני שלבים, כאשר חצי מהסכום חולק בטקס וחציו השני ישולם עם סיום מכסת שעות ההתנדבות.

נגה כץ רפפורט, יו"ר ועדת המלגות: "כולם מכירים את המשפט 'ידע זה כוח', אך אבן גבירול לימד אותנו משפט יותר חשוב בנושא: 'ערך כל אדם - כפי מה שהוא יודע.' זה בדיוק מה שאנחנו מבקשים לעשות בהענקת המלגות, לתת הזדמנות לסטודנטים לרכוש ידע שיעשיר את הידע שלהם ובכך גם את ערכם בבואם לחיים הבוגרים. אנו מציינים בימים אלה את חג הפסח, גם כאן המצווה הכי חשובה בפסח היא 'והגדת לבנך'. העברת הידע מדור לדור היא היא סיפורו של העם היהודי. אין ספק שכשהמלגה מגיעה עם התנדבות בקהילה בצידה, זה מעניק לסטודנטים לא פחות מרכישת הידע. אני מאחלת לכל הסטודנטים הצלחה רבה בלימודים ומקווה שהסיוע שלנו יקל עליהם בתקופה זו."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד