בית פתוח 2019

26/05/2019 כ"א אייר תשע"ט

סוף שבוע אמנותי וחוויתי במיוחד מצפה לתושבי העיר באירוע שיתקיים בשישי ושבת 24.5.19 עד 25.5.19.

56 אמנים מקומיים, ייקחו חלק באירוע המוצלח "בית פתוח", וכשמו כן הוא, בתי אמנים הפתוחים לרווחה למבקרים, שיוכלו להתרשם מעבודות האמנות המגוונות.

האירוע מושך מדי שנה מבקרים רבים לאורך סוף השבוע, שנהנים מאווירה קהילתית וקשר ישיר מול האמן והיוצר שיכול להתפתח לשיח מעניין על תהליך היצירה המיוחד, החומרים בהם משתמשים ומקורות ההשראה.

השנה, צפויים להשתתף באירוע אמנים מתחומים שונים המבטיחים קשת רחבה של יצירות וסיור בין הבתים שהופך את החוויה למסקרנת במיוחד.

כך למשל, ישתתפו צלמים, ציירים, פסלים בחומרים שונים, קריקטוריסט, יוצרי תכשיטים מחומרים כדוגמת חומרים תעשייתיים, חומרים אורגניים וחריזה בחרוזים, אמנות חברתית קונספטואלית, עבודות טלאים, פסיפס ועוד.

רשימת הבתים המארחים כאן באתר - ביום שישי הבתים יהיו פתוחים מהשעה 14:00-10:00 וביום שבת, מהשעה 19:00-10:00.

בית פתוח – סוף שבוע של אמנותבית פתוח – סוף שבוע של אמנות

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "בית פתוח הוא ההזדמנות יוצאת הדופן במהלך השנה, ליהנות מפן תרבותי וקהילתי של יצירות אמני העיר השונים. יש לנו בעיר, מאות תושבים מציירים ומפסלים העוסקים בתחומים שונים של אומנויות ובסוף השבוע הזה הם יציגו את עבודתם ומרכולתם. המפגש הבלתי אמצעי, היכולת לחוות וליהנות מיצירה מקומית היא חוויה מיוחדת ואני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולקחת בה חלק."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד