טקס הוקרת נוער מתנדב מצטיין

30/05/2019 כ"ה אייר תשע"ט

מודיעין מכבים רעות התברכה באלפי בני נוער, שמתנדבים מידי יום בתנועות הנוער ובארגונים והעמותות הפועלים בעיר, במסגרת תכנית מעורבות חברתית והתפתחות אישית של משרד החינוך. כמידי שנה נבחרו 12 בני נוער מסיימי כיתות י"ב, שהצטיינו ובלטו בתרומתם הייחודית לאורך השנים, ואלה קיבלו במסגרת האירוע תעודות הוקרה מידי ראש העיר, חיים ביבס. הערב שילב סרטונים שהציגו את פעילותם של המתנדבים המצטיינים וקטעי נגינה ושירה של הרכבי נוער.

מי שבלטה השנה ואף זכתה למגן ראש העיר על התנדבותה הייחודית הייתה הדר צפירה, תלמידת תיכון עירוני א', רכזת החונכויות של סניף 'כנפיים של קרמבו' העירונית, רכזת קבוצת הליצנים הקהילתית ומתנדבת באקים כחונכת ביתית ובקייטנות. עוד במהלך הערב הוענקו תעודות הוקרה גם ל: שי ילמה, אריאל אפרתי, מור יפרח, ניב מיכאלי, נוי יוגב, עידו פלומבו, יעל סיטרין, אריאל קרוגר, ליאור ליבוביץ', אירמי פרידמן ואוריה רפפורט. וכן תעודת הוקרה לעמותה למען הקשיש על קידום מערך קליטה והפעלה של נוער מתנדב שכלל ביקורי בית של בני נוער בבתי קשישים מרותקי בית ושילוב בני נוער בקפה אירופה.

באירוע נכחו ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו, שלמה פסי, סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, משנה לראש העיר, עמיעד טאוב, יו"ר עמותת סחלבים ומחזיק תיק הנוער והצעירים אלעד שמעונוביץ, חברי המועצה הילה בן אליעזר, שמעון גואטה, אלי סבח ואבי אלבז, נציגי משרד החינוך, מנהלי מחלקות בעירייה ובעמותת "סחלבים", מנהלי תיכונים ומורים, יו"רים של ארגוני מתנדבים הפועלים בעיר, בעלי תפקידים בתנועות הנוער, משפחות המצטיינים ובני נוער רבים שהגיע לתמוך בחבריהם המצטיינים.

טקס הוקרת נוער מתנדב מצטייןטקס הוקרת נוער מתנדב מצטיין

ראש העיר, חיים ביבס: "בערב ההוקרה היה לי הכבוד להכיר ולהעניק תעודות הוקרה ל-12 בני נוער על עשייתם המדהימה למען הקהילה בעיר. 99.9% מבני הנוער שלנו סיימו את התוכנית ההתנדבותית השנה. אין לי ספק שההישגים שלהם הם תולדה של חינוך איכותי וערכים שמתחילים בבית, אצל ההורים, וממשיכים במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית."

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "השנה הוקרנו 12 נבחרים מתוך אלפי בני הנוער המתנדבים בעיר. התנדבות היא לא משהו שעושים, התנדבות היא דרך חיים. והערב הזה הוא הדרך שלנו להגיד תודה. תודה לראש העיר חיים ביבס שמתווה לנו תמיד דרך של עשייה ונתינה, תודה לכל מי שמלווה את המתנדבים לאורך השנה, תודה לכל מי שכיבד את בני הנוער בנוכחותו הערב. ותודה לבני הנוער של העיר מודיעין מכבים רעות שאתם פשוט – אתם."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד