תופסים ימבוס לים

11/06/2019 ח' סיון תשע"ט

לפני כחודש בפגישתו עם ראש העיר, חיים ביבס, העלה יו"ר מועצת הנוער, איתי מיכאלי את הצורך בהסעות מסודרות ממודיעין מכבים רעות לחוף הים בשבתות. השבוע עדכנו העירייה ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים כי במהלך השבתות בחופשת הקיץ יופעל, בשיתוף אגודת "נוע תנוע" קו אוטובוס מיוחד מהעיר לחוף הים בפלמחים ובחזרה לבני נוער ולצעירים.

בני הנוער וצעירי העיר יכולים כבר להכין את בגדי הים שלהם, כי החל מהשבת הקרובה, 15.6.2019 יחל לפעול בעיר קו אוטובוס חדש תחת השם "ימבוס" אשר יסיע אותם לחוף הים בפלמחים ולסינמה סיטי ראשל"צ, מידי יום שבת בבוקר בעלות סמלית של 10 שקלים לכיוון. זאת כמובן לצד תכנית קיץ מגוונת, עליה אמונה מחלקת הנוער והצעירים, הכוללת פעילות במתחמי הנוער ברחבי העיר, אירועי שיא והופעות.

כאמור, את הצורך בקו המיוחד העלו חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית בפני ראש העיר חיים ביבס, במסגרת יום חילופי השלטון שנערך לאחרונה בעירייה. הקו החדש יחליף את הקו שהפעילה העירייה בקיץ שעבר בימי שישי בערב, למקומות הבילוי בתל אביב ויפעל בנוסף לקווי הלילה של משרד התחבורה הפועלים בעיר בימי החול.

ה"ימבוס" יחל לפעול החל מיום שבת 15.6 ויצא בשעה 11:00. הרישום לנסיעה מתבצע כאן באתר עמותת סחלבים ובו מופיע גם מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה. מתנה לכל מי שיעלה בנסיעות הראשונות.

הנסיעות מיועדות לגילאי 14 עד 30 בלבד. נוסעים עד גיל 18 - הרשמה באישור וחתימת הורים בלבד.

ראש העיר, חיים ביבס: "במודיעין מכבים רעות יש הכל בשביל הילדים שלנו חוץ מדבר אחד – הים. לכן אנחנו מתכוונים להפעיל לטובתם קו אוטובוס שיאפשר להם לנסוע לים בשעות הבוקר המאוחרות ולחזור הביתה לקראת הערב, לנוח ואז לצאת שוב לפעילויות שהכנו להם כאן אצלנו בעיר."

יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, איתי מיכאלי: "מועצת התלמידים והנוער העירונית בחנה את הנושא והגיעה למסקנה שיש צורך ממשי בקו אוטובוס בימי שבת שייקח את בני הנוער לים וגם יחזיר את בני הנוער מהים. האוטובוס יחסוך את הנסיעות המיותרות במוניות שעולות כסף רב ואת ההסעות של ההורים. אני רוצה להודות לראש העיר, חיים ביבס על הנכונות להוציא את המיזם החשוב הזה לפועל למען כלל בני הנוער בעיר."

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "לצד העובדה שאנחנו משפרים ומשדרגים את פעילויות הקיץ בתוך העיר, החלטנו יחד עם בני הנוער, להפעיל השנה גם קו אוטובוס ייעודי שייתן מענה בימי שבת בבוקר, כדי שהם יוכלו להגיע לחוף הים או למתחם הסינמה סיטי ולחזור לעיר לאחר הבילוי בצורה מסודרת ובטוחה מבלי לבזבז מאות שקלים על מוניות."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד