יהיה לוהט: קיץ מודיעיני

30/06/2019 כ"ז סיון תשע"ט

קיץ מודיעיני 2019 יוצא לדרך ב-1.7.19 עם עשרות פעילויות חווייתיות מידי יום, כאשר האירועים מיועדים לילדים, נוער ולכל המשפחה והכניסה חופשית. אירועי קיץ מודיעיני כוללים את פארק קולנוע, קיץ שכונתי, מופעי קיץ בפארק ענבה, ענבה קידס, לילות ענבה, קיץ ספורטיבי, ענבה ויליג' לנוער, קבלת שבת בטבע, מסיבת מזרקות ועוד.

בימי שישי תחזור "מסיבת מזרקות" בפארק ענבה שהחלה לראשונה בשנה שעברה וזכתה להצלחה מרובה. בתוכנית, ריקודים מקפיצים עם דיג'יי איציק גוטצייט ברחבת המזרקות של פארק ענבה בימי שישי, 5.7.19, 26.7.19, 16.8.19 ו-30.8.19.

לילות ענבה גם הם חוזרים במוצאי שבת בקיץ, סדרת מופעים תחת כיפת השמיים בסגנונות מוסיקליים שונים. בין היתר יככבו השנה, מופעים ללהיטי שנות השמונים, מחווה ללהקת קווין, חגיגות 50 לפסטיבל וודסטוק ועוד.

וכמובן, אי אפשר בלי הפעילויות המוצלחות שחוזרות אלינו מדי שנה בקיץ, לכל המשפחה, "פארק קולנוע בענבה" מדי יום שלישי החל מ-9.7.19 עם סרטים אהובים מדובבים עם כתוביות על גבי מסך ענק.
"ענבה קידס" יארח הקיץ את כוכבי הילדים "מני ממטרה", "רוי בוי", חני נחמיאס וגילי בא לבקר וגם "קבלת שבת בטבע" במדשאת המרכז הרב תחומי, ברחוב עמק דותן חוזרת אלינו עם שעות סיפור מהנות לקטנטנים בימי שישי אחה"צ וגם, יריד הספרים המשומשים המצליח בו קונים ומוכרים ספרי לימוד שיערך מספר פעמים לאורך הקיץ.

אירוע סוף הקיץ יתקיים בפארק ענבה עם הופעה של הכוכבת נועה קירל ולאחריה תעלה על הבמה, הזמרת והיוצרת קרן פלס. האירוע יערך ביום רביעי 28.8.19.

גם באגף הספורט בעמותת סחלבים נערכים לקיץ חם במיוחד כאשר במסגרת אירועי "קיץ ספורטיבי" יוכלו תושבי העיר ליהנות השנה ממסיבת זומבה סוחפת בסגנון full moon party בהנחיית מריו גוטיירז, שתיערך ב-8.7.19 בפארק ענבה.

משחקים של פעם. צילום: פז ברמשחקים של פעם. צילום: פז בר

הסדרה המצליחה "משחקים של פעם" חוזרת גם הקיץ ותספק פעילות ספורטיבית לכל המשפחה בכל יום רביעי לאורך חודש יולי, כאשר בכל שבוע תגיע הפעילות לשכונה אחרת. גם לחובבי הרכיבה יש למה לצפות כאשר במסגרת "משפחה על גלגלים" יתקיים הפנינג אופניים לכל המשפחה ב-18.7.19 בפארק ענבה.

במחלקת הנוער והצעירים הכינו גם הם פעילות מגוונת לבני הנוער של העיר כאשר ב-2.7.19 יפתחו בני הנוער את הפעילות במסיבת שקיעה לפתיחת הקיץ בפארק ענבה.

מתחם הנוער המרכזי "ענבה ויליג'" יפעל השנה חמישה ימים רצופים מראשון עד חמישי ויספק פינות ישיבה, משחקים, מוזיקה אטרקציות ואירועי שיא.

לצד מתחם הנוער המרכזי יפעלו בעיר ארבעה מתחמי נוער נוספים כאשר שלושה מהם יספקו מענה גם בימי שישי בערב. בימי שבת תפעיל המחלקה בשיתוף העירייה ואגודת נוע תנוע את הי"מבוס", קו אוטובוס לחוף הים ולמתחם הסינמה סיטי ראשל"צ בעלות סמלית. לחצו כאן לעמוד אירועי קיץ לנוער

את סיום הקיץ יציינו בני הנוער וצעירי הקיץ ב"Modindie" פסטיבל האינדי הראשון של העיר שיכלול אמנים, להקות מקומיות ודוכני אוכל.

פייסטה בסיאסטה. צילום: יוסי צבקרפייסטה בסיאסטה. צילום: יוסי צבקר

ראש העיר, חיים ביבס: "אחרי שנת לימודים מפרכת מגיע לילדי העיר לנוח וליהנות עם לא פחות מחמישים אירועים ומופעים. גם השנה דאגנו שיהיה הכל מהכל: מסיבות מים בפארק ענבה, סרטי קולנוע, מופעי מוסיקה לכל הגילאים, אירועים שכונתיים, הופעות לילדים, פעילות והפעלות ספורטיביות, הופעות ומסיבות במוצאי שבת, קבלות שבת, ומתחם נוער שיפעל בכל ימי החול בענבה. אני רוצה לאחל לבני הנוער שלנו שמסיימים את הלימודים שלהם השבוע, ולילדים שייצאו לחופשת הקיץ בשבוע הבא, חופשה נעימה – תיהנו, תנוחו וניפגש באירועים."

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אירועי הקיץ כוללים מגוון גדול של פעילויות המתאימות לכל הגילאים, לאורך כל חודשי הקיץ. לא מובן מאליו שיש בעיר כל כך הרבה אירועים ללא תשלום בתקופה הזו. אני רוצה להודות לצוות אגף תרבות ואירועים ולהזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות משלל הפעילויות."

פרטים על כל אירועי הקיץ ניתן למצוא כאן בעמוד קיץ מודיעיני

כמו כן בקרוב יחולקו לתושבים, במעטפות הארנונה, לוח פעילות של אירועי הקיץ.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד