תחרות שירת האביב

30/06/2019 כ"ז סיון תשע"ט

במסגרת חודש הקריאה בעיר, נערך טקס סיום לתחרות "שירת האביב" של רשת הספריות בשיתוף עם מועדון הרוטרי, בהשתתפות הכותבים, בני משפחה וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי.
השירים, שנבחנו בקטגוריות של מבוגרים ונוער, נבחרו על ידי חבר השופטים: אהובה רקנאטי, תמי לדרמן ירבלום ארבל ותומר בר עוז.

במקום הראשון הוכתר השיר "נדידת הפרפרים" של התושב מיכאל זץ. בנימוקי השופטים נכתב, בין היתר, כי "השיר מגובש, כתוב בלשון שירית ועשיר בציורים לשוניים. המקצב, החזרות והשורות ממחישים את מקצב המסע והתקצרותו לקראת סיום."

בקטגוריית הנוער, זכה במקום הראשון התושב אלעד אשור עפרון, עם שירו "יקיצתה של המוזה". בנימוקי הבחירה נכתב כי השיר הוא "קרנבל של חושים. יש בו חושך ואור, אפלה וניצוצות, ניגונים, גשם, זרימה, פריחה והתעוררות."

שני שירים נוספים קיבלו ציון לשבח – "עם חלוף הזיכרון" של התושב אריק וידר ו"שלכת" של התושב ארז שחף.

משתתפי טקס הסיום של תחרות ''שירת האביב''משתתפי טקס הסיום של תחרות ''שירת האביב''

שירלי מזרחי, נשיאת מועדון רוטרי מודיעין: "העיר התברכה בסופרים ומשוררים ואנו שמחים להוציא לאור את היצירות, בשותפות עם רשת הספריות מזה 13 שנים. החשיבות של המילה הכתובה והאיכותית חשובה היום יותר מתמיד. השפה הופכת להיות אלימה ודלה לעומת זאת, היצירות אשר הוגשו לתחרות מבני נוער ומבוגרים, משפרות את השיח ונותנות לו צבע ייחודי".

מויש לוי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "בתקופה בה הטכנולוגיה מתקדמת והמסכים תופסים חלק כה משמעותי בחיינו, משמח מאוד היה לראות שעשרות צעירים ומבוגרים כתבו שירים והשתתפו בתחרות. מדובר במסורת מבורכת שמשתלבת בהשקעה העירונית הגדולה בספריות ובתרבות הקריאה והכתיבה. ברכות לזוכים ולכל המשתתפים בתחרות."

לחצו כאן – לקריאת השירים שזכו במקומות הראשונים בקטגוריית מבוגרים ובקטגוריית נוער, וכן השירים שזכה לציון לשבח



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד