קבוצת ''אורן מודיעין'' אלופת העיר  בכדורסל

31/07/2019 כ"ח תמוז תשע"ט

בסוף השבוע האחרון (26.7.19) נערך הגמר הגדול של ליגת התושבים בכדורסל, אותה מרכז אגף הספורט בעמותת סחלבים. קבוצת "אורן מודיעין" זכתה בתואר והניפה את הגביע אחרי ניצחון 49:56 על "הבראיקה", בשחזור הגמר משנה שעברה.

עשרות צופים ובני משפחה מילאו ביום שישי האחרון את אולם הספורט של תיכון עירוני א' כשהגיעו לצפות במשחק הגמר בין קבוצת "אורן מודיעין" הקרויה על שמו של אורן מזרחי ז"ל, בנו של מאמן הקבוצה אייל מזרחי, לבין קבוצת הבראיקה.

שתי הקבוצות עלו על הפרקט והתחרו בנחישות על הגביע. הבראיקה עם כל התותחים ובראשם השחקן הצטיין, יוסי אורון, התייצבה מול שחקני "אורן מודיעין", שהגיעו חדורי מטרה לשמור על גביע.

מהפתיחה הראו שחקני "אורן מודיעין" נחישות ולחימה בלתי מתפשרת ומהר מאוד נטלו את ההובלה. קבוצת הבראיקה שלא הייתה מוכנה לוותר כל כך מהר על התואר צמצמה את הפער אך אורן מודיעין ברחו והגדילו את ההפרש. כך התנהל המשחק לכל אורכו כאשר אורן מגדילים והבראיקה מצמצמים.

אלופת העיר בכדורסל קבוצת אורן מודיעיןאלופת העיר בכדורסל קבוצת אורן מודיעין

הפער גדל לכדי יתרון מבטיח של 15 נקודות אך שוב הצליחו הבראיקה לצמצמם. ברבע השלישי כאשר עוד היו בקהל מספר אופטימיים שהאמינו שהבראיקה חוזרים למחשק הצליחו אורן מודיעין, בנחישות בלתי מתפשרת להגדיל פעם נוספת, לחתום את המשחק בתוצאה 49:56 ולהניף את הגביע המוזהב.

בטקס חגיגי במעמד מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר, הוענקו גביעים לשחקנים המצטיינים בכל הקבוצות, ומגנים למלך הסלים, יריב ויינברג שקלע 163 נקודות ב-11 מחזורי הליגה.

מנהל אגף הספורט, חנן דנציגר: "ליגת התושבים המשוחקת זו השנה ה-15 מהווה מפעל קהילתי וספורטיבי עבור 130 שחקנים ב-12 קבוצות. הם נפגשו מידי שבוע על הפרקט והתחרו בספורטיביות עד למשחק הגמר. ברכות לקבוצת אורן מודיעין על הזכייה ותודה לכל מי שלקח חלק בליגה ובראשם למנהל הליגה, יוני אבקוב שעשה זאת בצורה יוצאת מהכלל."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד