קיץ מודיעיני ממשיך

31/07/2019 כ"ח תמוז תשע"ט

חודש יולי הגיע לסיומו עם שלל אירועי קיץ מהנים ללא תשלום. ביום חמישי האחרון, 25.7.19, הגיעו אלפי תושבים ומבקרים להופעה המיוחדת של הזמר והיוצר, רמי קלינשטיין בשיתוף עם תזמורת צה"ל בניצוחו של סרן רום שמיר.

לפני ההופעה, הגיעו תושבים רבים לאירוע "משפחה על גלגלים" שארגנה עמותת סחלבים בפארק ענבה. ילדים קטנים נהנו ממתחם לאופני דחיפה והמבוגרים יותר נהנו ממסלולי רכיבה ברמות שונות.

עוד נהנו התושבים מקיץ שכונתי שהתקיים ביום שני 29.7, באמפי עמק האלה. ההפנינג הססגוני כלל דמויות ופסלים חיים בהשראת סיפורי עמים, סדנאות יצירה מקוריות, תחנות הפעלה שונות והצגה קרקסית שריתקה את הילדים.

אומהגומה. צילום: טלי הראלאומהגומה. צילום: טלי הראל

ומה קורה בשבוע הראשון של אוגוסט?

ביום שישי 2.8.19, קבלת שבת בטבע עם תיאטרון "על מה ולמה" בסיפור הידוע חנהל'ה ושמלת השבת. בשעה 16:30 במדשאה מול המרכז הרב תחומי ברחוב עמק דותן.

במוצ"ש, 3.8.19, בשעה 21:00 תעלה על הבמה באמפי פארק ענבה להקת אומגומה במחווה לציון 50 שנה לפסטיבל וודסטוק המיתולוגי בו צמחו והשפיעו זמרי שנות ה-60 וה-70 כמו ג'ימי הנדריקס, ג'ו קוקר, ג'ניס ג'ופלין, סנטנה ועוד רבים וטובים. אורחים מיוחדים בהופעה: דיאנה גולבי ורוני פיטרסון. חגיגת רוקנרול עם כל הלהיטים והכוכבים הבלתי נשכחים של הפסטיבל ששינה את פני הרוקנרול לעולמים.

ביום שלישי 6.8.19 פארק קולנוע בענבה עם הסרט "קונג פו פנדה". פו הוא דב פנדה שמנמן ועצל המעביר את רוב זמנו במסעדת הנודלס המשפחתית ,אך חולם להיות מומחה באמנות הלחימה הסינית העתיקה קונג פו. בשעה 20:00 הקרנה על מסך ענק, מדובב עם כתוביות.

הנוער גם הוא ממשיך ליהנות בימים א' עד ה' מענבה ויליג' בפארק ענבה, בו מתקיימים לאורך הקיץ, שלל אירועים ומגוון פעילויות לעולים לכיתה ז' עד יב'..

בנוסף פועלים מתחמי הנוער כמדי שבוע: "הזולה" ברחבת מרכז התחבורה מדי יום שישי משעה 22:00. "המרכז" כל יום רביעי בלב רעות משעה 21:00. לילות שישי בגג האדום משעה 22:00 וקפה בפארק בימי שלישי ושישי משעה 22:00.

היכנסו ללוח אירועי הקיץ של הנוער

ללוח אירועי הקיץ המלא – לחצו כאן



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד