חוגי סחלבים לשנת תש''פ

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

בעוד כשלושה שבועות יחזרו הילדים לגנים ולבתי הספר ושנת לימודים חדשה תפתח לה. כחלק מההיערכות לשנה החדשה גם במערך החוגים של סחלבים, נפתח השבוע באתר העמותה הרישום האינטרנטי לחוגים. בתפריט: יותר מ-100 חוגים ופעילויות.

בעידן בו ילדים רבים חוזרים מבית הספר היישר למסכים, חוגים הם הזדמנות מעולה לצאת מהבית, להזיז את הגוף, לפתח אינטראקציות חברתיות וליהנות מחוויות מעשירות. בין אם בחוגים קלאסיים כמו כדורגל, ג'ודו ומחול ובין אם בחוגים חדישים בהם לומדים הילדים לתכנת, להדפיס בתלת מימד או לעצב משחקי VR, כשיש יותר מ-100 חוגים הפועלים ברחבי העיר כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו ביותר.

לאורך השנה מפעילה עמותת סחלבים קשת רחבה של חוגים ופעילויות במגוון תחומים: מספורט, דרך מחול ואומנויות לחימה ועד לחוגי טכנולוגיה, אומנות ושיעורי מוזיקה. כאשר מערך חוגי העמותה מתחלק לשני חלקים עיקריים: חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים בהמשך ישיר ליום הלימודים, בהתאם למערכת השעות, וחוגי אחר הצהריים הפועלים בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר.

רכיבה על אופנייםרכיבה על אופניים

בשלב זה נפתח באתר העמותה הרישום לחוגי אחר הצהריים ובסחלבים מציינים כי עם פתיחת שנת הלימודים וקבלת מערכות השעות, ייפתח הרישום גם לחוגי הצהריים בבתי הספר.

השבוע, עם פתיחת הרישום יצאו בעמותה בהטבת רישום מוקדם המעניקה חצי חודש במתנה לנרשמים לחוגי אחר הצהריים, עד לתאריך 27.8.19.

בסחלבים נערכים בימים אלו ליריד החוגים השנתי שיערך ביום שני 26.8.19 החל מהשעה 17:00 באמפי עמק האלה ויכלול תצוגת תכלית של מפעילי החוגים והופעה של קוגומלו.

חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "השבוע פתחנו את הרישום לחוגים ואנחנו שמחים להציע לתושבי העיר מערך חוגים מגוון ואיכותי הכולל יותר מ-100 חוגים ופעילויות כדי שכל אחד ואחת ימצאו את מה שהם אוהבים. אני מזמין אתכם להתרשם מהמגוון הרחב באתר ולבוא לפגוש את המפעילים ביריד החוגים השנתי."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "בסחלבים מאמינים כי חוגים תורמים רבות להתפתחות והעשרת עולמו של הילד ואנו משקיעים רבות על מנת להעמיד לילדי העיר מערך חוגים איכותי ומגוון שיבטיח התפתחות חווייתית ומהנה. לשם כך שילבנו השנה חוגים חדשים לצד החוגים הוותיקים והטובים ואני מזמין את תושבי העיר להיכנס לאתר, להתרשם ממגוון החוגים וליהנות מהטבת רישום מוקדם."

היכנסו להתרשם ולהירשם ממגוון חוגי סחלבים - לחצו על הקישור



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד