מצדיעים לכוחות הביטחון

09/09/2019 ט' אלול תשע"ט

ביום רביעי 11.9.19, יתקיים "יום ביטחון קהילתי" ברחבת היכל התרבות ברחוב עמק דותן. היום מוקדש לכל הגופים והכוחות הפועלים באזור מודיעין בתחומי הביטחון, ההצלה והחירום למען התושבים ולמעשה מספק הצצה מרתקת וחווייתית, לאנשי המקצוע ולעבודתם ולכלים בהם הם משתמשים.

באירוע ייקחו חלק משטרת מודיעין, אגף הביטחון ושירותי חירום בעירייה, המחלקה לביטחון קהילתי, כיבוי אש, מד"א, איחוד הצלה, פיקוד העורף, סיירת ביטחון עירונית, יחידת החילוץ וההצלה העירונית ועוד.

עבודתם תוצג במתחמים שונים בהם ניתן לסייר. כך למשל, יוצגו כלבני המשטרה, פרשים עם סוסי משטרה, לוחמי יס"מ על אופנועי משטרה, מנוף הצלה של מכבי אש, תצוגה של חבלן משטרה, רכב ניידת ביטחון, יחידת החילוץ וההצלה תציג את פעילות היחידה והאמצעים בהם משתמשים, אמבולנסים ועוד.

צד כל אלו, יוקמו דוכני הסברה וגיוס מתנדבים לגופים השונים, ניידת תרומת דם של מד"א וסימולטורים לנהיגה בטוחה. הילדים גם יוכלו ליהנות במהלך האירוע מעמדת צילום עם תחפושות של כבאי ושוטר אשר בסופה יקבלו כמזכרת צילומי מגנטים.

אמבולנס. יום ביטחון קהילתי אמבולנס. יום ביטחון קהילתי

חיים ביבס, ראש העיר: "ביום הזה אנו מוקירים ומעריכים את עבודתם הקשה והמסורה של אנשי כוחות הביטחון והחירום למען התושבים. שיתוף הפעולה המוצלח בין הגופים השונים, הוא אשר מאפשר לכולנו לישון בשקט בלילה בידיעה שאנו עטופים באנשים הכי טובים שיש. אני מזמין את הילדים והמבוגרים לבוא ולהתרשם מעבודתם ביום המיוחד הזה וגם להתנדב ולתת תרומה משמעותית למען הקהילה."

אילן בן סעדון, מחזיק תיק הביטחון הקהילתי: ""כנבחר ציבור אני גאה בעיר מודיעין מכבים רעת על שיתופי הפעולה המבורכים הקיימים בעיר של כל גורמי האבטחה וההצלה, מה שיפה בעירנו היפה שלנו ששיתופי הפעולה מייצרים לא רק את התחושה אלא גם יוצרים את הבטיחות הנדרשת, שזה הקוד והנוסחה לייצר ולתת את תחושת הביטחון לתושבים, אשר יכולים להיות בטוחים שהם נמצאים בידיים טובות. אני מזמין את כל התושבים לבוא, להיחשף ולהכיר מקרוב את הפעילות המשותפת של כוחות הביטחון הפועלים בעיר".

יום רביעי 11.9.19, בשעות 20:00-17:00 ברחבת היכל התרבות (עמק דותן 49). הכניסה חופשית. חניה ללא תשלום בחניון מול היכל התרבות.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד