פותחים שנה בספורט

16/09/2019 ט"ז אלול תשע"ט

כחלק מההיערכות לשנה החדשה ערכו באגף הספורט כנס מפעילים ומורים לחינוך גופני שעסק השנה בחיבור בין הספורט הפורמאלי לבלתי פורמאלי וסיפק למורים, למדריכים ולמאמנים כלים פרקטיים, שיעזרו להם לקדם ולטפח מצוינות בספורט דווקא בעידן בו התלמידים (וההורים) מתמכרים למסכים.

הכנס כלל פאנל בהשתתפות גיא דגן, המפקח הראשי והממונה על החינוך הגופני, אייל לחמן, מאמן כדורגל בכיר ופרשן, גלית מוסאי, מנהלת מחלקת הכדורסל ברמת השרון. את הכנס הנחה כתב הספורט הבכיר, אהרל'ה ויסברג. את היום פתח יו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ שהציג את תפיסת עולמו בתחום הספורט והדגיש את החשיבות של טיפוח הספורט העממי לצד התחרותי.

באגף הספורט נערכים לשנה האולימפית כאשר חמישה ספורטאים המתאמנים בעיר מתכוננים אף הם לטורניר היוקרתי ביותר בעולם הספורט: מיכל זריאל ובר ראובן בטקוואנדו, גילי שריר בג'ודו, קסניה פוליקרפוב בבדמינטון ויאנה בוטביניק בסיף כבר נמצאים על הכוונת והתברגו בסגלים האולימפיים.

עד לתחרויות הדירוג והמיון באפריל צפויים הספורטאים לעבור אימונים מיוחדים ולהשתתף בתחרויות בארץ ובחו"ל בשאיפה להיות אלו שיזכו לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים שיערכו בטוקיו.

כחלק מהתפיסה העירונית, ובמטרה לספק קשת רחבה של חוגי ספורט בתוך השכונות ובמרחק הליכה מהבית, כל בית ספר מהווה מוקד לפעילות ספורטיבית בשעות אחרי הצהריים. יותר מ-300 מאמנים ומדריכים שאמונים על מערך ההדרכה בחוגי הספורט של סחלבים ייפגשו את הילדים במהלך השנה בכל אחד ממתקני הספורט בעיר ויעבירו חוגים בענפי הספורט השונים.

בטיזאדו. צילום: דקל אבובטיזאדו. צילום: דקל אבו

באגף הספורט ציינו השבוע, שכ-100 קבוצות שישחקו השנה במסגרות הליגה העממיות בכדורסל, כדורגל, כדוריד, טניס שולחן ובענפים נוספים, כבר מחכות להתחיל להתחרות.

עוד במסגרת ההכנות, השנה יחל פיילוט ראשון מסוגו בעיר בבית ספר ענבלים. לראשונה נבחר בית הספר להפעיל מערכת של שעות תל"ן מקצועית שתיתן מענה מעשיר בתחום הספורט במטרה לקדם את העיסוק בספורט ולטפח אורח חיים בריא. מידי שבוע, ביום קבוע, יתחלקו הילדים לקבוצות של עד 20 ילדים בקבוצה, ויקבלו שיעור העשרה באורך של ארבע שעות בענף ספורט על פי בחירתם. אחרי שלושה חודשים יוכלו הילדים להחליף ולהתנסות בענף ספורט אחר. כל זאת בעלות של 199 ₪ לשנה.

חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "פתיחת שנת פעילות מרגשת בכל פעם מחדש. גם השנה נערכנו כדי לספק לילדי ותושבי העיר מערך ספורטיבי מגוון ואיכותי, כדי שכל אחד יוכל למצוא את הענף שמתאים לו ביותר. לפעילות ספורטיבית בקרב ילדים יש יתרונות נפלאים ותרומה ממשית להתפתחות הפיזית והמנטלית שלהם ולכן אני קורא להורים לשלוח את הילדים לפעילות ספורטיבית וערכית באחת המסגרות שלנו."

מנהל אגף הספורט, חנן דנציגר: "בימים אלו אנו מתחילים בעבודת השליחות שלנו, העיסוק בחינוך הילדים והבוגרים לאהבת הספורט. הוראת החינוך הגופני והאימון הספורטיבי היא הנאה צרופה והצבנו לעצמו לא מעט מטרות ואתגרים לשנה הקרובה. מאחל לכולם שנה מוצלחת, שנה של הגשמות וניצחונות."

ההרשמה לחוגים נמשכת! לחצו כאן על הקישור למגוון החוגים והפעילויות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד