מנקים את העיר לחג

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

ראש השנה המתקרב שייחגג בסוף החודש, ביום ראשון, 29.9.19, דורש היערכות מיוחדת באגף שפ"ע שמטרתה הגברת ניקיונות, פינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר.

לשם כך חברו מחלקת תברואה, מחלקת איכות ותכנון סביבה, הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף, שכולם יחד שותפים למטרה אחת: להשלים את ההכנות לחג ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג.

כאשר כמו בכל חג, גם הפעם החליטו בעירייה לתת דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, זאת בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג.

התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה ולנקודות האיסוף בלבד ועד ליום 26.9.19 כולל.

החל מיום ראשון 29.9.19 חל איסור להוציא גזם וגרוטאות עד לאחר החג. תושב אשר יוציא גזם או גרוטאות לאחר תאריך זה ולא בהתאם לימי ההוצאה הקבועים תבוצע אכיפה בהתאם לחוק העזר העירוני.

היערכות ניקיון ראש השנההיערכות ניקיון ראש השנה

להלן ימי פינוי הגזם בעיר:

  • בימים ראשון ורביעי - מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הפרחים, הנחלים הציפורים, נופים ומכבים.

  • בימים שני וחמישי - מתבצע פינוי הגזם בשכונות: הנביאים, המגנים, הכרמים וברעות צפון .

  • בימים שלישי ושישי - מתבצע פינוי הגזם בשכונות: משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום.

    יום לפני ערב חג ראש השנה, יתקיים פינוי אשפה בשכונות ברחבי העיר, על מנת לשמור על ניקיונה של העיר במהלך החג. פינוי האשפה יתבצע ב- 28.9.19 החל מהשעה 22:00 במוצאי השבת.

    באגף שפ"ע ציינו את המאמצים הרבים המושקעים בשמירה על ניקיונה של שכונת נופים החדשה גם לקראת החגים. שכונה זו מוסיפה אתגר לא פשוט עבור עובדי אגף שפ"ע, שכן היא נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה לצד אכלוס הדרגתי.

    מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "השנה, יותר משנים קודמות, נקדים את ההיערכות לחגי ישראל שכן ערב ראש השנה יוצא ביום ראשון, דבר המחייב תכנית פינוי מיוחדת במוצ"ש. אנו קוראים לתושבים לשתף פעולה ולגלות הבנה."

    לחצו כאן לימי פינוי האשפה והגזם בכל שכונה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד