רישום תלמידים למרוץ מודיעין

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

מידי שנה אלפי תלמידים משתתפים במרוץ מודיעין ולוקחים חלק באירוע הספורט הגדול של העיר. השנה, במטרה לפשט את תהליך הרישום ולעודד את ההורים לרשום את ילדיהם נפתח לראשונה רישום אינטרנטי ייעודי לתלמידי בתי הספר.

מרוץ מודיעין, מושך אליו אלפי רצים ורצות ובהם גם תלמידי ותלמידות בתי הספר שמגיעים לרוץ יחד ואף להתחרות במקצי ריצה של 1.8, 5, ו-10 ק"מ.

בשנה שעברה כיכבו ברמת ההיענות בית ספר אבני חן עם 354 תלמידים ומורים, שנרשמו והשתתפו במרוץ. כמו כן גם בתי הספר אסיף עם 250 תלמידים, עירוני א' עם 227 תלמידים וכן בתי הספר, ענבלים, שיבולים רמון, יחד יסודי, עירוני ב' ויזמ"ה צוינו לשבח לאחר למרוץ מודיעין האלה נרשמו כ-150 תלמידים מכל אחד מבתי ספר.

מרוץ מודיעין. צילום: חורחה נובומינסקימרוץ מודיעין. צילום: חורחה נובומינסקי

באגף הספורט בעמותת סחלבים פתחו השבוע רישום אינטרנטי ייעודי וכבר מצפים לראות מי יהיו בתי הספר שיככבו השנה.

ההחלטה לפתוח רישום אינטרנטי ייעודי לתלמידי בתי הספר באה מתוך מטרה להקל ולפשט ככל שניתן את תהליך הרישום ולעודד את ההורים לרשום את ילדיהם, מתוך תפיסה חינוכית המקדמת ספורט ואורח חיים פעיל ובריא. תלמידי בתי הספר שיירשמו במסגרת הרישום האינטרנטי ייהנו ממחיר מוזל של 40 שקלים לכל אחד מארבעת מסלולי הריצה שיבחרו.

בנוסף, כמידי שנה תתקיים במסגרת האירוע גם אליפות בתי הספר בריצה בה ייקחו חלק נבחרות ייצוגיות מבתי הספר העל יסודיים בעיר

חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "משתתפי בתי הספר הם דור העתיד של הספורטאים שלנו ולכן כבר מגיל צעיר חשוב לנו לעודד אותם לשמירה על אורח חיים ספורטיבי ובריא. אני מזמין את ההורים לרשום את הילדים ולבוא וליהנות יחד איתם מאירוע ספורט חווייתי."

לחצו כאן - רישום לתלמידי בתי הספר

לחצו כאן - רישום לכלל המשתתפים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד