חוויה מודיעינית

26/09/2019 כ"ו אלול תשע"ט

עם סיום פגרת הקיץ ומזג האוויר שמשתנה והופך לאט לאט לסתווי, מתחדשת פעילות "החוויה המודיעינית" של העירייה בשיתוף עם החברה להגנת הטבע. בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר יתקיימו שלושה סיורים מרתקים באזור מודיעין, כל אחד מהם יעניק למשתתפי הסיור הדרכה חווייתית על המקום, ההיסטוריה, החי והצומח. הסיורים מותאמים לכל המשפחה.

ביום חמישי 17.10.19 חול המועד סוכות, יערך סיור עששיות בגבעת הברושים. המטיילים יוכלו לשמוע סיפור היסטורי מעניין אודות מלך ירדן שהתארח בה. עוד במהלך הסיור תתקיים תצפית מרשימה על הרי ירושלים וללמוד כיצד הגיעו הברושים לגבעה. הסיור יתחיל בשעה 19:30. נקודת מפגש בכניסה לגבעת הברושים מדרך יאיר פרג מול כיכר רעות.

סיורי חוויה מודיעיניתסיורי חוויה מודיעינית

סיור נוסף יתקיים ב-16.11.19 יום שבת, בשעה 10:00 בבוקר. הסיור יערך באחד המקומות המופלאים בעיר, גבעת התיתורה, אשר עשירה בהיסטוריה עם מערות, בתי בד ואפילו מבצר. הסיור יכלול הסברים על חייהם של בני המקום וסיפורה של הגבעה לאורך ההיסטוריה. הסיור יתחיל בנקודת המפגש בכניסה לגבעה מרחוב כליל החורש.

הסיור האחרון שיחתום את תכנית "החוויה המודיעינית" יתקיים בנחל ענבה, בחודש דצמבר, 14.12.19 יום שבת. במקום הטומן בחובו אזור טבע חשוב, יתוודעו משתתפי הסיור לנחל. ההליכה תהיה לאורכו של הנחל, ונראה איך הופך הוא מפארק לשטח טבעי המשרת את חיות הבר. מתחילים בשעה 10:00 בבוקר בחניון ליד בית קפה "קפית" ברחוב עמק זבולון 1.

בכך נסגרת שנה נוספת של "חוויה מודיעינית", שכללה עשרות סיורים במחירים מסובסדים לאורך השנה. תכנית סיורים חדשה ומרתקת לא פחות, תצא במהלך שנת 2020.

עלות כרטיס בודד - 20 שקלים, לזוג - 30 שקלים ולמשפחה -50 שקלים. מספר המקומות מוגבל וההרשמה דרך המוקד העירוני טל. 106 או 08-9726020.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד