הכינו את נעלי הריצה

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

"מרוץ מודיעין", אירוע הספורט הגדול של העיר, מתקרב בצעדי ענק ובאגף הספורט עדכנו השבוע כי אלפי תושבים, תלמידים, וחיילי חטיבת הקומנדו, כבר הבטיחו את מקומם במקצים השונים. ההרשמה המוזלת תיסגר ביום שישי 8.11.19

בעוד כחודש, ביום שישי 22.11.19 יציפו אלפי רצים ורצות את כבישי העיר וייקחו חלק בחצי מרתון מרוץ מודיעין המתקיים זו השנה ה-15. המשתתפים יוכלו ליהנות ממסלולי ריצה עממיים ותחרותיים, החל ממסלול אפרוחים של 300 מטרים המיועד לילדים בגילאי 7-3 ולהוריהם, דרך מסלולים של 1.8, 5, ו-10 ק"מ ועד לחצי המרתון בו יוכלו לגמוע 21.1 ק"מ.

מלבד מסלולי ריצה מגוונים, מושם באגף הספורט דגש מיוחד גם לחוויה שהמרוץ מספק לרצים. כאשר גם השנה יוכלו ליהנות המשתתפים ממתחם הפנינג מושקע לכל המשפחה הכולל גם אקספו עם מכירה של מיטב מותגי הספורט בשלל הטבות, עמדות מוזיקה קצבית ושתייה לאורך המסלול, ערכת ריצה מושקעת הכוללת תיק, חולצות ומדליות מעוצבות, מתחם VIP מושקע ומהפתעות נוספות שיחכו לרצים ביום המרוץ.

מרוץ מודיעיןמרוץ מודיעין

באגף הספורט בעמותת סחלבים מזמינים השבוע את תושבי העיר להירשם במסגרת הרישום המוקדם והמוזל עד ליום שישי 8.11.19 ומזכירים כי הרישום למרוץ ייסגר סופית ביום ראשון 17.11.19 בשעות הבוקר.

במסגרת הרישום המוקדם עלות ההשתתפות עבור תושבי העיר יעמוד על 80 שקלים במסלולים של ה-5 ו-10 ק"מ ו-100 שקלים לחצי מרתון. רצים מחוץ לעיר ישלמו עבור השתתפות במסלולים אלו 95 שקלים ו-115 שקלים בהתאמה. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של "סאקוני" וצ'יפ מיוחד למדידת הזמנים במהלך התחרות.

יו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "החגים כבר מאחורינו והחגיגה הספורטיבית הגדולה של העיר לפנינו. מרוץ מודיעין כבר ממש מעבר לפינה וזו ההזדמנות להבטיח את מקומכם במחיר המוזל ולבוא ליהנות מחוויית ריצה מקצועית בכבישי העיר ומאווירה ספורטיבית מנצחת."

לחצו כאן להרשמה

תלמידי העיר, לחצו כאן להרשמה



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד