קו הסעות לתל אביב בלילות שישי

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

בחודש דצמבר הקרוב יחזור לפעול קו ההסעות המיוחד של עיריית מודיעין מכבים רעות שיופעל על ידי אגף חברה נוער וצעירים, שיסיע את תושבי העיר לתל אביב ובחזרה, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד, לכל כיוון. בהמשך תיבחן האפשרות להצטרף למיזם של עיריית תל אביב.

ראש העיר, חיים ביבס הודיע כי החליט להמשיך את פעילות קו ההסעות ממודיעין מכבים רעות לתל אביב בלילות שישי. הקו המיוחד אותו מפעיל אגף חברה, נוער וצעירים יחזור לפעילות בחודש דצמבר ויסייע לבני הנוער ולצעירים ולכלל תושבי העיר, שמעוניינים לצאת לבלות בעיר הגדולה בהסעות מסודרות. בימים אלה שוקדים באגף על מסלול הנסיעה כך שתושבי העיר יוכלו להגיע בקלות לרחובות מרכזיים בתל אביב המהווים מוקדי בילוי עבורם.

כזכור הסעות הנוער והצעירים פעלו בשנתיים האחרונות במהלך חודשי הקיץ בהצלחה רבה ואפשרו לצעירי העיר להצטרף להסעה, לצאת ולבלות בחוף הים או בראשון לציון או בתל אביב ולחזור הביתה בצורה קלה ובטוחה, וכל זאת בעלות סמלית של 10 שקלים לכל כיוון.
הצורך בקו המיוחד עלה לראשונה על ידי חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית בפני ראש העיר חיים ביבס, במסגרת יום חילופי השלטון שנערך בעירייה בשנת 2017.

ההסעות בערבי שישי ימשיכו למעשה את הקו שהפעילה העירייה בקיץ שעבר בימי שבת. יחד עם זאת במיזם הנוכחי הרישום לנסיעה יתאפשר לכלל הגילאים כאשר ילדים עד גיל 14 יוכלו להצטרף לנסיעה רק בליווי הוריהם.

הסעות ממודיעין לתל אביב. תמונת המחשההסעות ממודיעין לתל אביב. תמונת המחשה

הקו החדש יחל לפעול בחודש דצמבר הקרוב בימי שישי בשעה 22:00 ובחזרה בשעה 02:30. מסלול הנסיעה ממודיעין מכבים רעות לתל אביב יכיל חמש תחנות. שתיים במודיעין מכבים רעות: בתחנה המרכזית ובמרכז עינב ושלוש תחנות בתל אביב, בשדרות רוטשילד, ברחוב דיזינגוף ובנמל תל אביב. בימים הקרובים ייפתח באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים עמוד לרישום לנסיעה, שם יהיה ניתן למצוא גם את מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה.

ראש העיר, חיים ביבס: "בשנים האחרונות אנו מפעילים הסעות לנוער ולצעירים בעיקר בחודשי הקיץ לחופי הים ולאתרים בתל אביב. כעת, החלטנו להרחיב זאת לכל השנה ולאפשר לבני הנוער שלנו לצאת, לבלות ולחזור הביתה בביטחה ובעלות סמלית ביותר.
"במקביל, בנושא מיזם התחבורה הציבורית בתל אביב למרות שלא נעשתה פנייה לעירייה בנושא אנחנו נבחן האם להצטרף למיזם או להמשיך לקדם זאת באופן עצמאי."

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "לאור ההצלחה של קווי האוטובוס בימי שישי ושבת בשנתיים האחרונות ולאור הביקוש הרב מצד בני הנוער והצעירים בעיר, בחרנו להמשיך את המיזם גם לאורך השנה. אנו פועלים רבות בשיתוף קהלי היעד לבחון ולאפשר מענים ראויים לצרכיהם ומיזם זה הוא חלק מכך."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד