סוללים עתיד

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

במסגרת חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים עם מוגבלויות יתקיים ביום חמישי 12.12.19, באולם בית יד לבנים יריד תוכניות ההמשך "סוללים עתיד". היריד מיועד לנוער וצעירים עם צרכים מיוחדים, לבני משפחותיהם ולאנשי מקצוע, ויציע שלל דוכנים והרצאות שיספקו למשתתפים מידע מקיף בנושא תעסוקה, שירות משמעותי, השכלה, דיור ופנאי.

חודש המודעות לשיווין זכויות לאנשים עם מוגבלויות מצוין בערים רבות בארץ וגם אצלנו במודיעין מכבים רעות. האירוע המרכזי לציון החודש יתקיים במסגרת יריד סוללים עתיד בו יוצגו עשרות תכניות המשך המתאימות למגוון רחב של מוגבלויות ומאפשר לצעירים להכיר ולבחור את התכנית המתאימה ביום עבורם.

סוללים

יריד סוללים עתיד הינו פרי שיתוף פעולה של האגף לשירותים חברתיים, מרכז למשפחה – שירות משלים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים ועמותת סחלבים. משתתפי היריד יוכלו לעבור בין הדוכנים השונים ולקבל מידע על שירותים, תכניות וארגונים המיועדים לצעירים עם צרכים מיוחדים המסיימים את המסגרת הלימודית.
לצד דוכני הסברה ומידע יחכו למשתתפים גם הרצאות מגוונות כאשר בין היתר תגיע סגן טל פדידה, ראש תחום מתנדבים במיטב שיספר על תהליך ההתנדבות לשירות צבאי. ענת דורון, מנהלת תחום תעסוקה מוגנת והדס זהבי, מנהלת תחום מעבר ושילוב, שתיהן ממשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים יגיעו להעביר הרצאות שיפרטו על המענים בתחום התעסוקה והפנאי ועל רצף בדיור המגוון והמשתנה.

האירוע יתקיים ביום חמישי 12.12.19 החל מהשעה 18:00 באולם בית יד לבנים, עמק האלה (מול מס' 26). ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש באתר עמותת סחלבים – לחצו כאן על הקישור.




פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד