משולבים בסחלבים

25/03/2020 כ"ט אדר תש"פ

לקראת היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שחל בשבוע שעבר, הודיעו בעמותת סחלבים כי הרחיבו את מערך החוגים המשולבים בעיר. כעת יוכלו ילדים, נוער ובוגרים עם ובלי צרכים מיוחדים ליהנות יחד גם מחוגי בישול, ציור מבוכים ודרקונים, מוזיקה ואפילו מקהלה ותיאטרון.

בעמותת סחלבים פועלים לאורך כל השנה למען ילדים, נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים בשלל אירועים ופרויקטים מיוחדים, חלקם בשיתוף האגף לשירותים חברתיים.

חוגים משולבים אומנם אינם דבר חדש בעמותה ומזה מספר שנים מפעילים בסחלבים חוגי ספורט שונים המתאימים לילדים עם צרכים מיוחדים, אך כעת הוחלט להרחיב את מגוון החוגים המשולבים כדי לאפשר ליותר משתתפים לקחת בהם חלק.

חוג ספורט משולבחוג ספורט משולב

בין היתר שולבו במערך חוגי העמותה חוג מוזיקה ובישול הפועלים בשיתוף ובסבסוד של אקי"ם ישראל וכן חוגי ציור, מבוכים ודרקונים, ואף מקהלה ותיאטרון משולבים במסגרתם יעלו המשתתפים מופעים.

בסחלבים ציינו השבוע כי כל החוגים במערך המשולב יתקיימו בקבוצות קטנות ובחלוקה על פי גיל.

יו"ר עמותת סחלבים, חבר המועצה, אלעד שמעונוביץ: "תוצאות הסקר המזעזע מלפני שנה לפיו 90% מההורים בישראל לא היו מעוניינים שילד עם מוגבלות ישתתף בחוג עם ילדם, לא קיים ולא יקרה אצלנו בעיר ובסחלבים. החודש הרחבנו את החוגים המשולבים שלנו בסחלבים וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור הילדים, הנוער והבוגרים עם צרכים מיוחדים בעיר שלנו."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "החשיבות של שילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים במערך החוגים שלנו הוא נר לרגלנו ומתבצע באופן מקצועי ומיטבי וברגישות הראויה. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתלב יחד במערך החוגים המגוון והאיכותי"

לחצו כאן – לפרטים והרשמה לחוגים המונגשים בעמותת סחלבים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד