פותחים שנה בחוגים

16/09/2020 כ"ז אלול תש"פ

שנת הלימודים נפתחה, הילדים חזרו לבתי הספר ובעמותת סחלבים פתחו שנת פעילות חדשה בחוגים. הילדים עפים באקרובטיקה אווירית, מקפצים בטרמפולינה וטריקינג, מעצבים בתלת מימד ויוצרים משחקים במציאות מדומה.

אלפי ילדים ובני נוער חזרו בשבוע שעבר למערך החוגים של עמותת סחלבים. לצד חוגים קלאסיים כמו כדורגל, כדורסל, ג'ודו ומחול השתלבו הילדים גם בחוגים חדשים, שנוספו השנה.

בתחום האומנות נוספו השנה חוגי ציור ופיסול בקרמיקה לילדים ולמבוגרים וכן חוג שילוב באומנויות, שכשמו כן הוא, משלב מגוון רחב של חומרים וטכניקות עבודה שונות כמו פיסול בעיסת נייר, ליבוד בצמר, נגרות, ציור על עץ, סריגה, תפירה, רקמה ועוד.

בתחומי המוזיקה והבמה שולבו השנה חוגי מוזיקה לגיל הרך, המפגישים את הקטנטנים בגילאי 6-4 עם מגוון כלים ומקצבים באופן חוותי ובקבוצות קטנות, זאת לצד שיעורי הנגינה הפרטניים והמקהלה החדשה שנפתחה בקונסרבטוריון העירוני. חוג חדש נוסף ששולב השנה הוא חוג "אגדרמה" השואב אלמנטים מעולם הדרמה והתיאטרון ומאפשר לילדים לעיצוב סיפור מקורי ולקבוע את גורלו של הגיבור.

בתחומי הטכנולוגיה וההעשרה שולבו חוגים המשלבים גרפיקה ממוחשבת, אנימציה בתלת מימד ומציאות מדומה, חוג אילוף כלבים ואפילו חוג בישול ואפייה משותף להורים וילדים.

בתחומי הספורט הצטרפו השנה לצד חוגים קלאסיים כמו כדורגל, כדורסל, טניס ואומנויות לחימה מגוונות גם אקרובטיקה אווירית בה פוגשים המתעמלים אביזרים התלויים מהאוויר כמו טרפזים, חבלים, טיסו ועוד. ענף נוסף שהצטרף השנה הוא הטרמפולינות המהווה ענף אולימפי המשלב כוח, ריכוז, גמישות וקואורדינציה גבוהה. גם חוג טריקינג המשלב תרגילים אקרובטים מהתעמלות קרקע ואומנויות לחימה כמו טאיקוונדו, קרטה וקפוארה, נוסף השנה והוסיף נופח לחוגי הספורט בעיר.

לצד החידושים שנוספו השנה, בסחלבים מקיימים גם חוגים משולבים לילדים עם וללא צרכים מיוחדים וכן חוגים מגוונים לצעירים ומבוגרים. השנה נוספו גם מוקדי פעילות חדשים, בין היתר בשכונת נופים החדשה, באולם הספורט החדש בעירוני ה', מרכז קפוארה בעירוני ד' ומוקדי פעילות נוספים ברעות.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי בשלב זה ניתן להירשם לחוגי אחר הצהריים הפועלים בעשרות מוקדים ברחבי העיר וכי הרישום לחוגי צהריים, המתקיימים בבתי הספר בהמשך ישיר יום הלימודים, ייפתח מיד אחרי ראש השנה. לחצו כאן למידע והרשמה לחוגי סחלבים

המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "אנחנו שמחים לפתוח שנת פעילות חדשה במערך החוגים העירוני. החוגים, החדשים והוותיקים, מתקיימים בפריסה עירונית רחבה ומאפשרים התנסויות מגוונות, המהוות חלק משמעותי בפיתוח ועיצוב האישיות של המשתתפים. כל הפעילויות מתקיימת על פי הנחיות התו הסגול לשמירה על בריאות הילדים. אני רוצה להודות למפעילים, המאמנים, המדריכים ולצוות של סחלבים ולהזמין את ההורים שעדיין לא הספיקו לרשום את הילדים לשריין מקום בחוגים השונים."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "שנת פעילות חדשה בחוגים יצאה לדרך וכיף לראות את המשתתפים חוזרים למגרשים, לאולמות, לחדרי הסטודיו ולכיתות. השנה הוספנו חוגים חדשים לצד החוגים הוותיקים והטובים כדי להרחיב את המגוון עבור ילדי העיר. מאחל לכולם שנה טובה, בריאה ומלאה בחוויות."

מנהלת אגף פנאי והעשרה, הדס יולס קדם: "השנה התחדשנו בחוגים, מדריכים ומדריכות וכן במתקנים חדשים, במטרה לספק לתושבי העיר מערך חוגים מגוון התורם לפיתוח יכולות, מיומנויות וכישורים אישיים וחברתיים, המהווים מנוף להעצמה אישית. המדריכים, המורים, המאמנים, וכל הצוותים, עוברים השתלמויות והדרכות מקצועיות במהלך השנה, במטרה לשפר ולשדרג אף יותר את איכות הפעילויות והתאמה לפעילות בהתאם להנחיות התו הסגול. אני מזמינה את תושבי העיר להגיע לשיעורי ניסיון בחוגים השונים, להתרשם ולהירשם.

קפוארהקפוארה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד