סבסוד צהרוני הגנים

19/11/2020 ג' כסלו תשפ"א

עמותת סחלבים, המפעילה את מערך הצהרונים בעיר, עדכנה השבוע כי משפחות חד הוריות לילדים הרשומים בצהרוני הגנים, יוכלו להגיש בקשה לקבלת סבסוד מהמדינה בגין שהות הילד בצהרון

עמותת סחלבים, המפעילה את מערך הצהרונים בעיר, עדכנה השבוע כי משפחות חד הוריות לילדים הרשומים בצהרוני הגנים, יוכלו להגיש בקשה לקבלת סבסוד מהמדינה בגין שהות הילד בצהרון.

מערך צהרוני הגנים של עמותת סחלבים קיבלו השבוע את ההכרה של משרד העבודה והרווחה גם לשנת הלימודים תשפ"א. בזכות הכרה זו יכולות משפחות יחידניות מהעיר להגיש בקשה לקבלת סבסוד מהמדינה בגין שהות הילד בצהרון.

הזכות ניתנת לילדי הגנים בלבד אשר נולדו בין התאריכים 1.12.2014 - 31.12.2017, אשר רשומים לצהרון לחמישה ימים בשבוע ובכפוף לעמידה בתנאי מבחני התמיכה של משרד העבודה והרווחה.

הורה יחידני, שמעוניין בקבלת הסבסוד, יכול להגיש בקשה אישית באופן מקוון באתר האגף למעונות יום. במרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים מדגישים השבוע כי טרם הגשת הבקשה המקוונת, יש לפנות למזכירות הגיל הרך בטלפון 08-9727156 (שלוחה 0) לשם קבלת אישורי הקבלה למסגרת, אותם נדרש לצרף לבקשה.

בסחלבים ממליצים להגיש את הבקשות בהקדם שכן זוהי תוכנית ארצית בה ההשתתפות במימון תינתן בכפוף למגבלת התקציב בשיטת כל הקודם זוכה.

לעיון במבחני התמיכה לחצו כאן

להגשת בקשות באמצעות המערכת הממוחשבת, לחצו כאן

תמונת המחשהתמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד