צלילי סתיו בצל הקורונה

22/11/2020 ו' כסלו תשפ"א

פסטיבל צלילי סתיו יערך בסוף השבוע הקרוב 19.11.20 – 21.11.20 עם תוכנית מוזיקלית מגוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מגוון הרכבים מוזיקליים יסתובבו בשכונות העיר ובמרכזים המסחריים להנאת התושבים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שלא כמו בשנים קודמות, מדובר בהרכבים מוזיקליים שיסתובבו ברחובות ובשכונות העיר, כך שתושבים יוכלו להיחשף אליהם ממרפסת ביתם, במרכזים המסחריים ובמוקדים נוספים שבהם יוקמו במות להופעות. ההרכבים מייצגים עושר מוסיקלי שצפוי לסחוף את התושבים, החל מילדים קטנים ועד מבוגרים שייהנו מהסגנונות הרבים ויתחברו לכדי חגיגה צבעונית ושמחה במיוחד.

ביום חמישי 19.11.20 יופיעו 12 הרכבים מוסיקליים מיוחדים במרכזים המסחריים השונים, להנאת התושבים בין השעות 16:00 עד 19:00. כך למשל, בקניון עזריאלי, יופיע ההרכב "סמבדודס", עם מוסיקה ברזילאית ידועה ואנרגטית.

במודיעין סנטר, יופיעו הרכב העבריים מדימונה עם גרוב מרענן ללהיטים ידועים, במוריה סנטר יופיעו ההרכב "ספיצ'לס" במופע בניחוח שנות ה-20 עם כלים מיוחדים של בנג'ו וקרש כביסה, בקייזר סנטר תופיע רביעייה קאמרית עם יצירות קלאסיות ועוד הרכבים רבים וטובים.

שימו לב: עקב מזג האוויר הסוער הצפוי ביום שישי 20.11.20 הוחלט לדחות את המופעים למועד אחר פרט לשני מופעים: הרכב יאמאס ואנסמבל שאפו על משאיות שיופיעו בשני מקומות שונים כל אחד. בשבת 21.11.20 יופיעו שני הרכבים על משאיות: הג'אזלנים והרכב רטליין.

רביעיה קאמריתרביעיה קאמרית
תזמורת הכלייזמר הישראלית. צילום: דן שנקרתזמורת הכלייזמר הישראלית. צילום: דן שנקר

חיים ביבס, ראש העיר: "גם השנה נחגוג את פסטיבל צלילי סתיו האהוב, במתכונת אומנם קצת שונה בצל הקורונה, אך עם הרבה מוסיקה טובה ושמחה אשר מאפיינות את הפסטיבל. התרבות ללא ספק היא חלק מהותי מחיינו ואני שמח על כך שאנו מצליחים להאיר את העיר בתרבות לנפש שכה חסרה לנו בימים אלו. אני מזמין את התושבים והתושבות ליהנות איתנו תוך תמיכה בעסקים המקומיים בעירנו במרכזים המסחריים. כמובן, תוך הקפדה על ההנחיות על מנת שנוכל להמשיך לקיים תרבות בעיר ולחיות בשגרה איכותית וטובה בצד הקורונה".

אלעד שמעונוביץ', המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות: "פסטיבל צלילי סתיו יתאים את עצמו השנה לרוח התקופה המורכבת בה אנו נמצאים – ועדיין יהיו אבן תרבותית משמעותית לתושבי העיר שעושה טוב על הלב בימים כאלה. תקציב הפסטיבל הוקטן, ההופעות הגדולות צומצמו, ובמקומן יהיו הופעות קטנות, בפיזור גיאוגרפי בשכונות ולצד מרכזים מסחריים לסיוע לעסקים המקומיים. בפסטיבל ישתתפו השנה הרבה אמנים והרכבים מקומיים – על מנת לסייע מעט גם להם אחרי תקופה ארוכה בה לא הופיעו והתפרנסו. מזמין את תושבי העיר לבוא ולקחת חלק ולהיזכר כמה המוזיקה והתרבות הם מרכיב חשוב ומשמעותי בחיינו".

אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים: "אכן אנחנו בתקופה מוזרה אבל את התרבות אי אפשר להפסיק. אירוע תרבותי הינו חוסן בריאותי ללב ולנשמה, השומר על מצב רוח טוב וחוסן קהילתי. אני מזמין אתכם להצטרף לחגיגה".
במקרה של מזג אוויר חורפי, האירועים יידחו למועד חדש.

חל איסור על התקהלות במופעים ותופעל אכיפה מוגברת בימי הפסטיבל. לטובת התושבים, חלק מן המופעים ישודרו בשידור חי בפייסבוק העירייה.

לחצו כאן לתוכנית המלאה של פסטיבל צלילי סתיו



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד