עונת המשחקים נפתחת

16/12/2020 א' טבת תשפ"א

בסוף השבוע הקרוב, לאחר פגרה של יותר מ-8 חודשים, תצא קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין ותתארח למשחקה הראשון בליגה מול קריית גת. בגזרת הסגל: 2 שחקנים חדשים ופרידה מהשריף, אלי כהן ומהשחקן עידן חג'ג'.

בסוף השבוע שעבר נפתחה עונת המשחקים בליגה ב'. עקב החלוקה לשני בתים, בכל מחזור ישנה קבוצה אחת שלא משחקת ובשבוע שעבר הייתה זו עירוני מודיעין, אשר תעלה השבוע לדשא בקרית גת למשחק הראשון של העונה.

לקראת תחילת העונה התחזקה קבוצת הבוגרים בשני שחקנים: צחי יצחק אלבחרי מהנוער של בני לוד, ושובל ברוך משיכון המזרח. במקביל עירוני מודיעין נפרדה מ"השריף" אלי כהן, שביקש לסיים את תפקידו כמנג'ר של המועדון ומהשחקן עידן חג'ג' שעבר למכבי קריית מלאכי.

השחקנים החדשים יצטרפו לסגל שהרכיב המאמן, פיני עייש, וכולל את שלומי ארבייטמן, טל קרוצ'י, רחמים צ`קול, גדיף וורקאט, שחק בן שבת, עמירן ביטון, אבישי בניטח ליאור עדיקה מתן סילברה ושחקנים נוספים שישחקו בעונה הקרובה בעירוני מודיעין וייתכן שישולב גם במחלקת הנוער של המועדון.

במועדון ערוכים לעונת המשחקים הקרובה וציינו כי לאחר זמן ממשוך ללא משחקים, יעלו השבוע השחקנים הנרגשים בהובלתו של פיני עייש, למשחק הראשון מול קריית גת. לצד איחולי הצלחה לקבוצה הבוגרת במועדון ממשיכים לקדם ולטפח את קבוצות הנוער וקבוצות הבנות והנשים.

עירוני מודיעיןעירוני מודיעין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד