רישיון עסק מקוון

06/01/2021 כ"ב טבת תשפ"א

במסגרת התכנית העירונית להפיכת מודיעין מכבים רעות ל"עיר חכמה" ושיפור השירות לתושבים, מקדמת העירייה שירות דיגיטלי חשוב נוסף.

החל מחודש ינואר 2021, יכולים בעלי עסקים הנדרשים לרישוי, לעשות זאת באופן מקוון, פשוט ויעיל באמצעות מערכת רישוי עסקים מקוונת אחת, אשר מרכזת באופן ידידותי ונוח את כל המסמכים שיש למלא.

מדובר בחידוש מרענן, שכן עד היום, בקשה לרישיון עסק הייתה כרוכה בהגעה למשרדי הרישוי בשעות קבלת הקהל, בדיקת מסמכים רבים, ריבוי פגישות עם אדריכלים ועוד.
כך שאין ספק שעם הטמעת השירות המקוון, ייחסכו זמני המתנה ארוכים ומיותרים שכן ניתן להגיש את הבקשה בכל שעות היממה ללא תלות בשעות הפעילות של משרדי רישוי עסקים, כאשר בעל העסק מעורב בכל התהליך ובכל שלבי הבקשה.

בעלי עסק, שנדרשים לרישוי עסק הם רבים בעיר, בין היתר, מסעדות, מוסכים, מספרות ואולמות אירועים. בעלי עסק אלו וכל מי שזקוק לרישיון, יוכלו לקרוא את המידע המוקדם באתר העירייה, לאחר מכן, יגישו בקשה לרישיון עסק בתהליך רישוי מקוון ולהעלות את כל המסמכים הנדרשים לבקשה.

צוות הרישוי מקבל את הבקשה ומבצע בדיקה. אם יש השלמות או חוסרים, בעל העסק מקבל הודעה להשלמות וכמובן שאם הבקשה הוגשה כנדרש, ניתן להתחיל בהליך רישוי תקין עד להנפקת רישיון.

לחצו כאן למערכת רישוי עסקים מקוונת

לכל שאלה באשר לאופן ביצוע הרישום, צוות מחלקת רישוי עסקים זמין באמצעות הטלפון 08-9726203, 08-9726155 . בנוסף ניתן לקבל ליווי והדרכה בפגישה פרונטאלית. יש לתאם עם רכזת הרישוי sigalm_@modiin.muni.il

רישום מקוון. תמונת המחשהרישום מקוון. תמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד