חוגגים אביב בעיר

22/03/2021 ט' ניסן תשפ"א

הירוק והפריחה שיש מסביב עם בואו של האביב, יחד עם ההקלות בצל הקורונה מאותתים שיש סיבה לאופטימיות אז נכון, עדיין יש לעטות מסכות ולנהוג בזהירות כי הקורונה כאן, אבל נתוני התחלואה הנמוכה ואחוז ההתחסנות הגבוה בעיר, מעניקים ללא ספק תחושת בטחון ואמון של הציבור ל טובה יותר.

בימים אלה מציג אגף התרבות והאירועים של העירייה תכנית צבעונית ושמחה לקראת חג הפסח ובחג עצמו, כולם במתכונת של תו סגול.

תושבים יקרים, שימו לב! בשל מזג האוויר בוטלו הירידים שהיו אמורים להתקיים במרכז העיר בימים רביעי וחמישי 24.3.21 – 25.3.21.

בחוה"מ פסח יתקיימו ירידים אביביים בימים שני עד רביעי 29.3.21 עד 31.3.21 במרכז העיר: מופעי רחוב לאורך השדרה והרכבים מהעיר, אשר ינעימו את זמנם של הולכים ושבים. הפעילות תתקיים משעה 17:00 ועד 22:30. הכניסה לאירוע על פי התו הסגול.

בימים שני 29.3.21 ורביעי 31.3.21 יתקיים שיתוף פעולה עם החווה האקולוגית "חווה ואדם", שתארח את המבקרים לפעילויות טבע מקסימות, סיורי שטח, סדנאות והכרת העולם האקולוגי. הפעילויות ייערכו בסבבים על פי מתווה התו הסגול. לינק לרישום

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק תרבות ואירועים, אלעד שמעונוביץ': "כמו בכל תחומי החיים, הקורונה שיבשה הרבה תכניות ואירועים שתכננו. לא מעט מהם היו בשדרה החדשה שנפתחה פחות מחודשיים לפני תחילת המגיפה. עכשיו, עם נתוני החיסונים המצויינים בעיר אנחנו מתחילים לחזור לשגרת פעילות, ולהפוך את השדרה למוקד מרכזי של אירועים, פעילויות, פנאי ובידור לכל המשפחה- יחד עם איכלוס העסקים והמשרדים בה. זו יריית הפתיחה ולקראת הקיץ נפעל להחזיר את שגרת הפנאי והבילוי בעיר ככל הניתן לפי ההנחיות".

יריד במרכז העיריריד במרכז העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד