עמדות החייאה נוספות הותקנו בעיר

28/04/2021 ט"ז אייר תשפ"א

העירייה הציבה לאחרונה שלוש עמדות החייאה (דפיברילטורים) חדשות בעמדות "פיס" בסמוך או בתוך מרכזים מסחריים.

העמדות מיועדות לשימוש הציבור במקרים של חירום – דום נשימה ואובדן הכרה. המכשירים נרכשו והותקנו על ידי העירייה בשיתוף עם מד"א, כאשר אופן פעולתם הוא על ידי חיוג מהיר ל-מוקד מד"א 101, אשר פותח את עמדת ההחייאה בשליטה מרחוק ומנחה את מגיש העזרה הראשונה כיצד לפעול באמצעות המכשיר מציל החיים.

מיקומן של העמדות החדשות – עמדת פיס במודיעין סנטר, עמדת פיס מול מרכז מרלז ועמדת פיס בקאנטרי סנטר. עמדות אלו מצטרפות לחמש עמדות החייאה חכמות במיקומים מרכזיים בעיר: שתי עמדות החייאה במרכז העיר החדש, עמדה נוספת ברחוב מנחם בגין ליד הספורטק, עמדה בסמוך לדיור המוגן "עזריאלי פאלאס" ועמדה בפארק ענבה.

כמו כן, בכל ניידות הביטחון העירוניות קיימים גם כן מכשירי החייאה הזמינים בכל שעות היממה לאורך כל השבוע לתושבים דרך מוקד עירוני 106.

לפני כשנה, ביצעה העירייה מיפוי של כלל מכשירי ההחייאה הקיימים בעיר. מדובר על כ-100 מכשירים במוסדות ציבור, חינוך, בתי כנסת ועוד שנתרמו בין השאר על ידי ארגונים כמו איחוד הצלה, מד"א וכן על ידי תושבים. לחצו כאן לראות את המיקומים ברחבי העיר.

ברוך בוחניק, מחזיק תיק בריאות: "מודל עיר בריאה אותו אנו מקדמים מחייב סיוע של גורמי הרפואה בשטח. הצבת הדפיברילטורים בכל חלקי העיר לצד הקיימים במבני ציבור, עסקים ומתנדבים הן מד"א והן איחוד הצלה קריטיים לתהליך אותו אנו מקדמים לטובת העיר והתושבים".

עמדת החייאה בקאנטרי סנטרעמדת החייאה בקאנטרי סנטר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד