היסטוריה בעיר

30/05/2021 י"ט סיון תשפ"א

ביום שלישי, 25.5.21, בתום משחק מותח מול בנות עראבה הצליחו קבוצת הנשים של עירוני מודיעין בכדורגל לזכות בכרטיס הכניסה לליגת העל.

המודיעיניות הגיעו למשחק הקובע כשהן מקדימות את עראבה ב-2 נקודות. כבר בתחילת המשחק עראבה הובילה על מודיעין 1:0 ולקראת סיום המחצית הראשונה מודיעין השוותה כך שמודיעין ירדה למחצית עם חצי רגל בליגת העל.

במהלך המחצית השנייה בנות מודיעין הצליחו להפוך את התוצאה ועלו ליתרון 2:1. רגע לפני הסיום עראבה השוותה אבל ההיסטוריה נעשתה. לראשונה קבוצת ספורט עירונית בוגרת בליגה הבכירה בישראל.

הקבוצה בהובלתו של אריאל וינדר, עלתה תוך 3 שנים מליגה ארצית לליגה לאומית וכעת לליגת העל. הקבוצה מסיימת את הליגה עם 13 נצחונות 3 תיקו ו-2 הפסדים בלבד עם מאזן שערים מדהים של 73 שערי זכות מול 13 חובה.

ראש העיר, חיים ביבס: ״בשורות מצוינות לעיר. כל הכבוד לבנות הקבוצה על ההישג החסר תקדים שלהן. תודה למאמן המעולה של הקבוצה, אריאל וינדר וליו"ר עירוני אלי סבח. אני גאה בקבוצה שבתום עונה לא פשוטה, עם התמודדות של הקורונה והלחימה בשבוע שעבר זכו להעפיל לליגת העל, דבר שרק מאדיר את ההישג ההיסטורי של הבנות.״

סגן ראש העיר ויו״ר עירוני מודיעין, אלי סבח: ״כל הכבוד לבנות ולמאמן אריאל וינדר על ההישג המדהים שמביא גאווה גדולה למועדון הכדורגל עירוני מודיעין, לעיר מודיעין מכבים רעות ולכדורגל הישראלי בכלל. אנחנו גאים בכן!.״

בנות הקבוצה בסיום המשחק. צילום: עודד חסיןבנות הקבוצה בסיום המשחק. צילום: עודד חסין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד