עיר של ספורט

21/07/2021 י"ב אב תשפ"א

הפקת ספורט סיטי מגיעה למודיעין מכבים רעות. ביום חמישי 22.7.21 יתקיים בפארק ענבה, הפנינג ספורט חוויתי פתוח לכל המשפחה.

האירוע, שיחל ב-17:00 וימשך עד 23:00 בלילה, יתפרס על פני כל הפארק ויכלול לא פחות מ-15 תחנות עם מגוון רחב של אימונים מקצועיים לצד פעילויות הפנינג למשפחה וילדים. כך שכל אחד יוכל למצוא במתחם את הפעילות הספורטיבית החביבה עליו ואפילו לשלב כמה וכמה מקצים.

לטובת חובבי הספורט, שמחפשים להעלות דופק, יהיו שמונה שיעורים בארבעה סבבים. בשיעורים אלו יוכלו המשתתפים לתפוס מקום בהפנינג ספינינג, בשיעורי היוגה, באימוני הקנגו ג'אמפ, הזומבה, הסארפסט, הטרמפולינות, הקיק בוקס או הפילאטיס. את כל המקצים יעבירו מיטב המדריכים מהאזור.

"זו פעם ראשונה שמודיעין מכבים רעות מרימה אירוע ספורטיבי חווייתי בסדר גודל כזה", אומר עדי דויטש, מנהל אגף הספורט בעירייה, "כעיר, שמעודדת חיים בריאים חשוב לנו לתת לתושבים אפשרות ליהנות מאירוע חווייתי שפונה לכולם – מתאמנים מקצועיים, חובבים וילדים, והכל באווירת הפנינג".

כאמור, לצד כל האימונים המקצועיים, יוכלו באי הפארק ליהנות ממספר רב של אטרקציות לכל המשפחה, כמו מתקן נינג'ה, קיר טיפוס, מתחם מתנפחים, עמדת טיפולים, אופני ספין שייק, הליכה על חבל וקארטינג פדלים לצד האגם. עוד יתקיים במתחם מיני אקספו, עם מספר דוכנים של מיטב מותגי הספורט, במחירים מיוחדים למשתתפי האירוע.

חשוב לציין כי הכניסה לפארק הינה חופשית וההשתתפות בפעילויות הינה חינמית, למעט הטרמפולינות, הסארפסט והקנגו ג'אמפ, שאף הם יהיו במחיר של 20 שקלים בלבד, עלות שיעורי הספינינג תהיה 50 שקלים.

ראש העיר, חיים ביבס: " מודיעין מכבים רעות זו עיר, שתרבות הספורט העממי מושרשת בקרב התושבים ואנו עושים את המרב כדי להנגיש לכלל התושבים את הספורט העממי בשבילי אופניים, מגרשי ספורט ומתקני כושר בטבע. כמי שעושה ספורט מספר פעמים בשבוע, אני ממליץ לכולם להגיע לאירוע בפארק ענבה, אירוע שלחובבי הספורט אסור לפספס."

משנה לראש העיר, אלעד שמעונוביץ , מחזיק תיק הספורט: "במסגרת החזרה לשגרה גם אירועי הקיץ בתחום הספורט חוזרים לפעילות ומציעים מגוון של פעילויות לכל המשפחה, בענפים שונים ודרגות קושי שונות ככה שככל אחד יכול לבוא, להתנסות וליהנות מפעילות ספורטיבית משמעותית."

יום חמישי, 22.7.21 פארק ענבה, החל משעה 17:00. לפעילויות שבתשלום, יש להירשם מראש

עיר של ספורטעיר של ספורט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד