תפיסת אופנועים על ידי השיטור העירוני

29/07/2021 כ' אב תשפ"א

במסגרת פעילות השיטור העירוני לשמירה על הסדר הציבורי ביצע, ביום חמישי האחרון 22.7.21 צוות השיטור העירוני פעילות יזומה בכבישי העיר. במסגרת פעילות זו נפרס מחסום באחד הצמתים המרכזיים של העיר.

בשעה 22:30 שמע הצוות רעש חזק של אופנועים. הניידת ביצעה מארב ולבסוף חסמה את האופנועים. אחד האופנועים היה ללא לוחית זיהוי, ולאחר בדיקה התברר כי הרוכבים רכבו באופנועים גדולים (600 סמ"ק) כאשר אחד מהם אינו מותאם לרישיון הנהיגה שברשותם ובנוסף אחד הרוכבים היה ללא רישיון נהיגה בתוקף, וכן כלי הרכב שלו היה ללא ביטוחים.

מבדיקה עלה שמדובר ברוכבים צעירים שאינם תושבי העיר. השניים הוזמנו לשימוע בפני קצין משטרה. האופנועים נתפסו והוחרמו.

בכך לא תם האקשן של משמרת הלילה. בעודם מטפלים ברוכבי האופנועים, הבחין צוות השיטור, שהיה במחסום ברכב המגיע לכיוון המחסום. כשהבחין בניידת, עצר באמצע נתיב נסיעה וגרם לפקק תנועה במקום בו יש כביש דו סטרי עם קו הפרדה לבן.

ברכב נהגה אישה כבת 50 גם היא, תושבת עיר אחרת, שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה כאשר לצידה יושב בעלה. כשנשאלה הנהגת מדוע היא נוסעת ללא רישיון נהיגה היא הגיבה כי היא מתכוונת בעתיד הקרוב להוציא רישיון נהיגה ורוצה להתנסות בנהיגה ולראות 'אם זה מתאים לה'. הרכב נתפס ובני הזוג קיבלו הזמנה לבית משפט ולחקירה אצל קצין משטרה.

תפיסת אופנועים בכיכר השוטר תפיסת אופנועים בכיכר השוטר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד