חוגי סחלבים תשפ''ב

30/08/2021 כ"ב אלול תשפ"א

שנת לימודים חדשה בפתח ואיתה גם שנת פעילות חדשה במערך החוגים של עמותת סחלבים שיציע יותר מ-100 חוגים לילדים, נוער ובוגרים. הרישום המקוון נפתח באתר העמותה. הטבה למקדימים: חודש ספטמבר במתנה לנרשמים עד 31.8.21, בכפוף לתקנון.
עמותת סחלבים מפעילה בעיר קשת רחבה של יותר מ-100 חוגים בתחומי המחול, הספורט, האומנויות, ההעשרה, הטכנולוגיה המוזיקה ואומנויות הלחימה הפועלים בפריסה עירונית רחבה.

הרישום המקוון לשנת הפעילות הקרובה נפתח השבוע באתר העמותה ובסחלבים ציינו כי לאורך חודשי הקיץ נערכנו כדי לספק לילדי העיר מערך חוגים מגוון ואיכותי בו יוכלו להתנסות, לפתח מיומנויות וכישורים אישיים והכי חשוב ליהנות מבלי לוותר על ההמשכיות והשגרה.

מערך חוגי העמותה מחולק לשני חלקים עיקריים: חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים בהמשך ישיר ליום הלימודים, בהתאם למערכת השעות, וחוגי אחר הצהריים הפועלים בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר.

בשלב זה נפתח באתר העמותה הרישום לחוגי אחר הצהריים ובסחלבים מציינים כי עם פתיחת שנת הלימודים וקבלת מערכות השעות, ייפתח בהדרגה גם הרישום לחוגי הצהריים בבתי הספר.

בעמותת סחלבים מציינים כי הם ערוכים להפעיל את מערך החוגים על פי ההנחיות ומזמינים את התושבים להירשם ולשריין מקום בחוגים – לחצו כאן..


המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "הקורונה תישאר אתנו בזמן הקרוב ולכן חשוב שנדע לשמור על שגרת החיים לצידה. מעבר להנאה ולפן החווייתי שהחוגים מציעים, הם תורמים רבות לפיתוח כישורים מוטורים וקוגניטיביים והם מהווים חלק בלתי נפרד משגרת היום יום החינוכית והחברתית של הילדים שלנו. לכן העמדנו מערך חוגים מגוון ואיכותי שיפעל על פי כל ההנחיות לשמירה על בריאות המשתתפים ואני מזמין את התושבים להירשם, לשריין מקום וליהנות ממבצע רישום מוקדם."

מנכ"לית עמותת סחלבים, מאיה ויסברג: "שנת פעילות חדשה בחוגים יוצאת לדרך ולרגל השנה החדשה הכנו בשבילכם מערך חוגים מגוון ואיכותי הכולל יותר מ-100 חוגים ופעילויות המהווים מנוף להעצמה והתפתחות אישית. לאורך שנת הפעילות נדאג להקפיד על הנחיות משרד הבריאות כדי שילדי העיר יוכלו ליהנות משגרת פעילות חווייתית ומהנה בסביבה בטוחה גם בשנת הפעילות הקרובה."

אקרובטיקה אווירית. צילום עדי שסמןאקרובטיקה אווירית. צילום עדי שסמן


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד