עובדים מצטיינים לשנת תשפ''ב

01/09/2021 כ"ד אלול תשפ"א

כבכל שנה לקראת חג ראש השנה, נבחרים עובדים מצטיינים של עיריית מודיעין מכבים רעות. לשנת תשפ"ב, הוכרזו 19 עובדים ועובדות של העירייה, שבלטו כל אחד בתחומו, בעשייתם ומסירותם בתפקיד וכן במתן השירות לתושב במסגרת עבודתם באגפים או במחלקות השונות.

חיים ביבס, ראש העיר: "גם בתקופת הקורונה המאתגרת והדינאמית, הוכיחו עובדי העירייה מסירות, אחריות, יצירתיות ובעיקר, שירות אכפתי מכל הלב עבור התושבים. אני גאה בכל אחת ואחד מהם. חשוב לי לומר, כי מעבר לעובדים המצטיינים שבלטו, התברכנו בעובדים איכותיים שפועלים למען העיר והתושבים ועל כך יישר כוח."

עובדי העירייה המצטיינים:

חגית אלפסי, אחראית חוקרות אפידמיולוגיות ורכזת אירועים באגף תרבות ואירועים. קיבלה תעודה על היותה "מצטיינת המצטיינים". חגית הובילה את בניית מוקד הבריאות החדש והשקיעה את כל מרצה וזמנה לטובת המוקד ואף הוגדרה כאחראית על כל חוקרות אבן היסוד. עובדת מסורה, הזמינה לבצע כל פרויקט במחויבות יוצאת מן הכלל, היא הראשונה תמיד לדגל ומהווה דוגמה אישית מופלאה.

ניר סאנאנס, פקח השירות הווטרינרי. קיבל תעודה על היותו "מצטיין המצטיינים" על תודעת השירות הגבוהה והאדיבה, מקצועיות ומסירות רבה. עבודתו נעשית על הצד הטוב ביותר תוך גילוי חריצות ומשמעת ראויים לציון.

יחיאל ממן, מלווה בהסעות תלמידי צרכים מיוחדים. קיבל תעודה על היותו "מצטיין המצטיינים" על מסירותו לעבודתו אשר נעשית בחום ובאהבה כלפי התלמידים תוך הקפדה על שמירת נהלי עבודה תקינים ושמירה על בטיחות התלמידים בהסעה. רואה בעבודתו שליחות וייעוד.

ציפי יחזקאל, מזכירת אגף קהילה. על האדיבות, המסירות, הסבלנות והמצוינות בשירות. תמיד מגויסת ונכונה לסייע בכל משימה.

ניצנית נחום, מזכירת מחלקת אחזקת מבני חינוך וציבור. עובדת אחראית ומחויבת לקידום השירות הניתן על ידי המחלקה תוך רצון לשיפור תמידי. מבצעת את עבודתה בנועם ובמסירות הראויים לשבח.

עינב וולף רם, עו"ס חוק נוער. בולטת בתחומה כעו"ס אשר מלווה נערים צעירים הנמצאים בצמתי חיים בסיכון וסכנה בשעות עבודה לא שגרתיות במקצועיות ומסירות אין קץ הראויה לציון.עינב נכונה לסייע ולתרום לכל משימה ובתקופת הקורונה נרתמה והתגייסה לסייע לצוות הכוננות באירועי חירום מורכבים.

אילנית שלמה, מוקדנית אגף השרות. לאורך כל שנות עבודתה באה לידי ביטוי תודעת השירות הגבוהה לתושבים, פתרון בעיות ושיתוף פעולה מלא. בנוסף משמשת כמדריכה ומכשירה מוקדנים חדשים תוך מחייבות, זמינות ובקיאות רבה. אחראית להטמעת ה"מוקד הרואה" החדש, בעלת יחסי אנוש ללא דופי אשר משרה אווירה חיובית ונעימה במוקד.

סוזי ישראל, אחראית נושא האכיפה במחלקת הפיקוח העירוני. בעלת תודעת שירות גבוהה ביותר, נותנת מענה לתושבים בצורה מיטבית, אדיבה, מקצועית ונעימה. אהודה מאוד על חבריה לאגף וחותרת תמיד למצוינות בשרות ולקידום תהליכי עבודה.

יניב יצחק, אב בית במרכז הרב תחומי. על עבודתו המסורה המתבצעת תמיד בשקט ובצנעה. מייצג את כלל העובדים בכבוד ובנועם מול הלומדים והתושבים הרבים המגיעים למרכז. מייעל תהליכי עבודה ואהוד מאוד על כל הצוות ועל שותפיו לעבודה.

הדר אללוף, מזכירת אגף ההנדסה. על מקצועיות, יחסי אנוש מעולים, מסירות ומשמעת עצמית גבוהה. מגלה יוזמה ויצירתיות במתן שירות לתושבים, אדריכלים, יזמים ולעובדי הארגון.

עובדים מצטיינים במינהל החינוך:

אסנת ברזילי, מזכירת מחלקת על יסודי. אסנת עובדת מסורה, חרוצה, ישרה ואמינה, אשר משרה אווירה נעימה ושרותיות גבוהה מול תושבי העיר תוך הקשבה, נועם הליכות והכלה. עובדת בשיתוף פעולה מלא מול הקולגות באגף ובבתי הספר. לאסנת יכולות בינאישיות גבוהות במיוחד, יושרה, אמינות ולויאליות הן אבן דרך בהתנהגותה.

מלי כהן, סייעת גן לוטן צרכים מיוחדים. מלי בעלת אישיות מדהימה, רגועה, שלווה ובעלת מרץ ורצון לעשייה מתמדת והעצמת ילדי הגן. נותנת את כל כולה ומסייעת באהבה אין קץ לילדים, להורים ולצוות הגן.

אושרת מויאל, סייעת אם גן עפרוני. בכל בוקר מקבלת את ילדי הגן והוריהם באהבה ובחיוך. תורמת בזמנה החופשי לטיפוח הגן ולחינוך הילדים ומשרה אווירה חיובית ונעימה בגן.

עינבל אוחיון, סייעת אם גן הרדוף. עינבל מסבירת פנים ונעימת הליכות כלפי הילדים, ההורים וצוות הגן. מסורה מאוד לעבודתה ומפגינה חום, אהבה ומקצועיות. מהווה מודל לחיקוי ודוגמה בקרב סייעות רבות.

העובדים המצטיינים בחברות העירוניות:

אייל פישביין, מנהל שיווק פרסום ויחסי ציבור בעמותת סחלבים. על מקצועיות יצירתיות, לקיחת יוזמה, חריצות והשקעה בכל משימה ותמיד עם תודעת שירות גבוהה ונכונות לעזור.

יהודה ויצמן, אב בית עמותת סחלבים. יהודה עובד ביעילות תוך לקיחת יוזמה, מקצועי ,יצירתי ותמיד נכון לעזור בכל משימה עם המון סבלנות ומחויבות יוצאת מן הכלל.

שמעון גליל, מנהל פרויקטים החברה הכלכלית מודיעין. על מקצועיות ואיכות העבודה עליה הוא אחראי תוך רצון לשיור תמידי.

מור מלכה, אחראית התקשרויות וספקים מנהלת אופק. על שירות מקצועי ויעיל ומחויבות לתפקיד ולחברה בעבודתה מול עובדי החברה ולקוחותיה. למור יחסי אמוש מצוינים, משמעת עצמית ורצון ללמוד ולהשתפר כל הזמן.

ליאורה אבוטבול, מתאמת אירועים ומפעילת בריכה. על מקצועיות ומחויבות לחברה, לעובדיה ולקוחותיה. ליאורה נכונה לסייע בכל תחום, בעלת מוטיבציה גבוהה וחשיבה יצירתית בכדי לבצע כל משימה.

ראש העיר עם העובדים המצטיינים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד