נותנים לכם ספייס

14/10/2021 ח' חשון תשפ"ב

אחד מפרויקטי הדגל החשובים עליהם עמלה העירייה בתקופת הקורונה, יושק ביום חמישי הקרוב, 7.10.21. מדובר על המתחם הענק SpaceMod המשתרע על כ-1,600 מ"ר, אשר בחזונו של ראש העיר חיים ביבס, ישרת את היזמים, חברות הזנק, בעלי העסקים, העצמאיים והסטודנטים גם כמקום פיזי לעבוד וללמוד בו וגם כאקו-סיסטם חברתי, המייצר הזדמנויות רבות של תהליכי חשיבה, יצירתיות, יזמות, שותפויות ונטוורקינג.

זוהי הפעם הראשונה שייחנך מתחם עירוני שכזה שינוהל על ידי מנהלת אופק בשיתוף עם "יודה" מרכז הצעירים באגף חברה נוער וצעירים.

תכנונו של המתחם היה מוקפד החל ממיקומו בעיר, בלב כיכר התחבורה המהווה מיקום נוח למגיעים בתחבורה ציבורית אשר יהיה פתוח שבעה ימים בשבוע, ועד לתנאים הנוחים המותאמים לכל לקוח במתחם, בהתאם לצרכיו ובמודל מחירי השכרה גמישים.

כך למשל, ניתן יהיה לשכור עמדת עבודה אישית וקבועה ולהשאיר בה את הציוד באופן בטוח, לבין צרכים של אחרים אשר דווקא מעוניינים בהשכרת עמדה לפי שעה, יום או חודש.

בנוסף לעמדות הרבות הנמצאות במתחם, ישנם גם משרדים קטנים להשכרה אשר כבר עכשיו זוכים לביקוש גבוה, שניים מהם כבר הושכרו לאדריכלים ועמותות חברתיות.

עוד במתחם ניתן יהיה ליהנות מחדרי הרצאות וחדרי ישיבות עם מערכות מולטימדיה מתקדמות, חדר מנטורים ייחודי מאובזר לשיחות שקטות שיאפשר לכל מי שעובד בתחומי הייעוץ לעבוד בו עם לקוחות לא התחייבות לשכירות שנתית וכן, שני אזורי לאונג' מזמינים עם פינות ישיבה נוחות ופחות רשמיות לקפה וארוחות.

בימים אלה גם מקימה העירייה פאב שינוהל בשלב זה ע"י מנהלת אופק שיהיה בכניסה למתחם וייקרא "ספייס בר", אשר יציע משקאות ואוכל ויערוך happy hours לטובת הקהל הרב ולקוחות המתחם. בנוסף, הוקמו במתחם מטבחונים מאובזרים.

מעבר לקרקע הפורה שיאפשר המתחם למפגשים בין אנשים שחולמים, יוזמים ויצירתיים משלל תחומים, יציע המתחם גם תכנים מרתקים מעוררי השראה וידע של הרצאות, סדנאות ואירועי תרבות לצעירים וכן, מעגלי עסקים, ייעוץ לעסקים על ידי מומחים ומנטורים, כנסים והשתלמויות, קורסים מקצועיים ועוד.

כבר במהלך חודש אוקטובר יתחילו חלק מן התכנים הללו המיועדים לקהל הרחב בתשלום, וללקוחות המתחם ללא תשלום. תוכנייה תפורסם בקרוב.

חיים ביבס, ראש העיר: "עירנו שופעת בתושבים יזמים ועצמאיים והמתחם העירוני הזה יוכל לראשונה לשמש להם בית ומרחב ליצירה, שיתופי פעולה ובניית קהילה מיוחדת המורכבת ממוחות יצירתיים, בליווי מקצועי ושלל הרצאות שיפתחו בהדרגה במתחם לטובת התושבים. בנוסף, ישמש המקום כבית חם וקהילתי עבור קהל הסטודנטים שלנו. ביחד, ניצור לראשונה מתחם ייחודי עם מודל כלכלי נוח ומאפשר למגוון צרכים של התושבים ואני מזמין את כולם לבוא ולהתרשם באירוע הפתיחה".

לפרטים ויצירת קשר עם SpaceMod - טל. 08-6132890 בימים א'-ה' משעה 08:00 עד 20:00.

מתחם ספייסמודמתחם ספייסמוד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד