שבוע איכות הסביבה

25/11/2021 כ"א כסלו תשפ"ב

מחלקת איכות ותכנון סביבה במינהל שפ"ע בעירייה בשיתוף עם תאגיד תמיר, תערוך שבוע מיוחד תחת הכותרת "מהפך בפח" שכולו מוקדש להעלאת המודעות לשמירה על הסביבה בדגש על מיחזור.

השבוע תוכנן בקפידה עם מחשבה על כלל הגילים החל מילדים קטנים ועד לאזרחים ותיקים והוא כולל שעות סיפור, הצגות שחקן, שירה בציבור, סדנאות והרצאות מעוררות עניין והנאה, מרביתן ללא תשלום או בתשלום סמלי, מותנה בהרשמה מראש באתר העירייה – לחצו כאן על הקישור.


השבוע יפתח ביום רביעי 1.12.21 בהרצאתה של ריקי בליך "אני קונה משמע אני קיים" - על כוחה של תרבות הצריכה, הקשר לאקולוגיה וחיי הזוהר. ההרצאה מועברת בהומור, באינטראקציה עם הקהל, ובשיתוף ״סודות מקצועיים״ מעולם הפרסום. רביעי 1.12.21 בשעה 20:30 במרכז האלה, ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש.

ביום חמישי 2.12.21 בשעה 20:30 תתקיים סדנת בישול חורפית - סדנת קולינריה בהנחיית השפית דלית מיצנמכר. בסיום הסדנה תתקיים הסברה על מיחזור אריזות ומה מתאים לפח הכתום. עלות: 25 ₪.

ביום שישי 3.12.21 יתקיים הפנינג סביבתי במרכז לב רעות עם שוק איכרים, יריד יד שנייה, סדנת יצירה לילדים מחומרים ממוחזרים, מופע תופים ממוחזר, הרכב מוסיקלי שינגן על קרש כביסה ככלי נגינה בשימוש חוזר ועוד. משעה 8:30 בבוקר עד 13:30. הכניסה חופשית.

ביום ראשון 5.12.21 תתקיים הרצאה מרתקת על אמני רחוב מיוחדים העוסקים ב-"ארטיביזם" ומשפיעים על העולם בדרכם האמנותית. מרצה- דינה שגב. בסיום ההרצאה יתנסו המשתתפים בסדנת אקטיביזם להעלאת המודעות לנושא המיחזור. יש להביא חמישה קרטוני חלב. ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש.

ביום שני 6.12.21 תיערך במרכז האלה פעילות "ניסים וניסויים". מופע וסדנה חווייתיים לילדים עם ד"ר מולקולה שנרתם לשמירה על כדה"א, עורך תחרויות מיחזור, מקים תזמורת זבל קצבית ועוד. ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש בטל. 08-9265952.

רשת הספריות תערוך הצגות לילדים עם ערך חינוכי של שמירה על הסביבה. ביום שלישי 7.12.21 "הגינה הקסומה של ליבי" בשעה 17:00 בספרייה ע"ש משה שכטר וביום רביעי 8.12.21 "בית העץ של ג'יני ג'י' בשעה בספרייה ברעות. כרטיס כניסה 15 שקלים, הורה מלווה חינם. ההצגות מותאמות לגילי 8-4.

האזרחים הוותיקים ייהנו גם הם מפעילות מיוחדת לשבוע זה – שירה בציבור בהנחיית דוד סידי ופעילות מוזיקלית בנושא מיון והפרדת פסולת. ביום שלישי 7.12.21 בשעה 16:30 במפג"ש, עמק בית שאן מול בית 7. ללא תשלום.

הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "הפחים הכתומים שמחולקים בימים אלה בכל רחבי העיר ויאפשרו הפרדת אריזות מקפיצים את העיר שלנו מדרגה בשמירה על הסביבה. במהלך שלוש שנים הקרובות נתמקד בפעילות הסברה והנחלת שינוי התנהגות בקרב תושבי העיר. לכן, בחרנו לפתוח את פעולות ההסברה בשבוע שלם של פעילויות חווייתיות ומהנות לקהלים השונים שממוקד כולו בהפרדת פסולת ביתית ובמיוחד בהפרדת אריזות. אני בטוחה ששילוב של הבנת חשיבות הפרדת הפסולת יחד עם פעילויות חווייתיות יסייעו בידינו להציב את העיר כעיר מובילה גם בתחום הסביבתי."

לתוכנית המלאה והזמנת כרטיסים מראש – לחצו כאן

הצגת הילדים: בית העץ של ג'יני ג'יהצגת הילדים: בית העץ של ג'יני ג'י


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד