תוכנית פעילות חדשה לצעירים

01/12/2021 כ"ז כסלו תשפ"ב

מחלקת הצעירים באגף חברה, נוער וצעירים יוצאת לדרך עם תכנית פעילות עשירה לצעירי העיר בגילי 18 עד 35 לאורך חודש דצמבר 2021.

התוכנית נרקמה לאחר פתיחתו של מתחם העבודה והלמידה השיתופי הספייס מוד ובו מקום חדש מעוצב ונעים לצעירים, הכולל גם פינת ישיבה נוחה ולא רשמית, לצד עשרות עמדות עבודה להשכרה המתאימות לסטודנטים, יזמים ועוד.

התוכנית תוכננה בקפידה לאחר ניתוח של סקר הצעירים שערכה העירייה, בשיתוף עם אגף אסטרטגיה, המלמד על צרכיהם ותחומי העניין שהיו מעוניינים שהעירייה תיתן להם דגש.

כך למשל מציע התוכנית לצעירים לקבל מידע וכלים חשובים על התנהלות פיננסית נבונה ואף ללמוד מושגים שבדרך כלל נותרים עמומים על פנסיה בגיל 25 ומבוא לשוק ההון.

הרצאה נוספת תעסוק בחיפוש עבודה מזווית יצירתית ומתן כלים ליצירת הרושם המושלם למראיין, סדנת סטוריטלינג אחד מהטרנדים החמים בתקופה זו אשר מעניקה לצעירים מגוון תרגילי כתיבה מעוררי השראה שיתניעו את הסיפור הייחודי של כל אחד ואחת, הרצאה על רכישת בית, יזמות נדל"ן ועוד.

בנוסף, תתקיים לראשונה במרכז הצעירים סדנת קוקטיילים, סדנה חווייתית בה ילמדו על סוגי האלכוהול ומתכונים מקוריים לקוקטיילים והכל באווירה חווייתית ומהנה.

זוהי כאמור הסנונית הראשונה לפתיחת הפעילות של "היודה" במתחם הספייס מוד בכיכר התחבורה, בשיתוף עם מנהלת אופק. בימים אלה עומלים במחלקת הצעירים על פעילויות והרצאות נוספות שיתקיימו לאורך השנה.

יש להירשם להרצאות מראש באתר העירייה – לחצו כאן

רן שגב, מחזיק תיק הצעירים: "הספייס מוד הוא אחד המקומות היפים בעיר, ואין מתחם מתאים ממנו כדי לקדם את דור העתיד של העיר. אני רוצה להודות לראש העיר חיים ביבס ששוב הוכיח שהצעירים בראש סדר העדיפויות העירוני ולהזמין את צעירות וצעירי העיר לבוא ולבקר במקום החדש."

מרכז הצעירים בספייס מודמרכז הצעירים בספייס מוד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד