העדלאידע חוזרת

08/03/2022 ה' אדר ב תשפ"ב

דעיכתו של הגל החמישי מחזירה בגדול את אחד האירועים הענקיים, הצבעוניים והאהובים ביותר בעיר – העדלאידע המודיעינית, שמהווה חגיגה קהילתית משמחת במיוחד.

העדלאידע תתקיים ביום שישי, 11.3.22. כידוע, כוכבי הצעדה הם ילדי העיר, תלמידי כיתות ד' אשר צועדים כאשר הם מחופשים ומתלווים אליהם שלל מיצגים שהוכנו בהכנות קדחתניות על ידי צוותי החינוך, ההורים והתלמידים אשר מפשילים שרוולים ונרתמים לאירוע. דבר שבפני עצמו מהווה אירוע קהילתי מגבש ומשמח.

מידי שנה נערכת העדלאידע תחת נושא המאגד את כל המיצגים של בתי הספר, כאשר השנה הנושא שיככב הוא "צועדים בשביל ישראל". מדובר למעשה בקונספט שהיה אמור להיות בשנת 2020 אשר בוטל עקב התפרצות משבר הקורונה לבתי הספר חולקו נושאים אתרים והווי ממקומות שונים בארץ מהצפון ועד דרום, מהחרמון נגלוש לעמק החולה לצפות בעגורים ונפגש עם הדייגים בכנרת נשמע צלילי נגינה מפסטיבל הכלייזמרים בצפת, נעלה לחיפה ומשם נרד לאורך הים למסיבת חוף בתל אביב, נעלה לירושלים לפגוש אבירים ולאכול בשוק מחנה יהודה, ונרד למקום הנמוך בעולם ים המלח ונתחיל להדרים דרך המדבר היישר לאילת ולמצפה התת ימי . גם מודיעין מכבים רעות תקבל ייצוג המשקף את "הבית" של כולנו. כך שמובטחת תהלוכה מרשימה ומהנה במיוחד שתדבר אל ליבם של גדולים וקטנים כאחד.

בנוסף לתלמידי כיתות ד' יצעדו בתהלוכה ראש העיר, חיים ביבס וחברי מועצת העיר, מועצת הנוער חוגי עמותת סחלבים, קבוצות מחול והאקרובטיקה פרטיים, תנועות הנוער, אזרחים ותיקים ועמותות נוספות.

גם השנה תהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים עם מוגבלויות שונות. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט, מול כתובת עמק החולה 28. הכניסה למתחם זה תתאפשר בניגוד לכיוון התנועה דרך רחוב עמק החולה (דרום) ועד מרכז "שרבט". בנוסף, תהיה הנגשה ללקויי ראייה על ידי העברה סימולטנית של התהלוכה באזניות. לצופים אלה תתאפשר חנייה נוחה וקרובה למתחם.

בנוסף, תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.
על מנת לתאם הגעה יש לפנות למוקד העירוני 106 או 089726020

עוד באירוע, מתחם פעילויות לכל המשפחה באמפי פארק החולה ובפארק הדגים עם יריד שעשועים, מתנפחים, פינת איפור, קליעת צמות ועוד הפתעות ללא תשלום במקום יהיה מתחם מזון ושתייה בתשלום. בשעה 14:00 בתום התהלוכה, יקפיץ כוכב הילדים והנוער הגדול סטפן עם מיטב להיטי הפופ המוכרים.

חיים ביבס, ראש העיר: "והעיר מודיעין מכבים רעות צהלה ושמחה"! התלמידים והתלמידות שלנו כבר נרגשים לקראת האירוע השמח והגדול של השנה וגם אנחנו כעירייה, נרגשים לא פחות מכך שהשגרה חוזרת אלינו. אין מתאים יותר מלחגוג זאת בתהלוכה המסורתית הצבעונית והמושקעת של העדלאידע, שכולה חגיגה של קהילתיות במלוא תפארתה. אני מזמין את התושבים והתושבות שלנו לבוא לבלות ולשמוח יחד איתנו".

אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "אנחנו שמחים ונרגשים סוף סוף לקראת חזרתה של העדלאידע לעיר. אחרי שנתיים ארוכות מקווים סוף סוף לחגוג את חג פורים כמו שצריך, ושילדי העיר וההורים שחוו כל כך הרבה סגרים ואכזבות ייהנו מאירועי פורים מושקעים, עם תחפושות והופעות. תודה לכל צוות אגף תרבות ואירועים. מחכים לפגוש את כולם בעדלאידע".

שישי 11.3 תהלוכת העדלאידע תצא לדרך החל מהשעה 12:00. במקרה של גשם, תתקיים העדלאידע ביום שלישי 15.3 בשעה 17:00. לחצו כאן לחסימת כבישים והסדרי תנועה וחנייה.

העדלאידע במודיעין מכבים רעותהעדלאידע במודיעין מכבים רעות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד