גיוס כוח אדם לעסקים בעיר

07/04/2022 ו' ניסן תשפ"ב

בימים אלה יוצאת העירייה בשיתוף עם מנהלת אופק ועם העסקים המקומיים בפרסומים לעידוד התעסוקה בעיר שיתמקדו בעיקר בזירת הדיגיטל העירונית, פייסבוק ואינסטגרם.

המהלך השיווקי נועד לתת במה לעסקים, בעיקר במרכז העיר ובפארק הטכנולוגי, אשר יוכלו לפרסם את פניותיהם לגיוס כוח אדם. מהלך זה גם יגדיל מטבע הדברים את החשיפה לפעילות עצמה של העסקים הרבים הקיימים בעיר.

היוזמה נולדה בעקבות החלטתו של ראש העיר חיים ביבס לסייע לעסקים במישור החשוב הזה של גיוס הון אנושי וכמובן לתושבים אשר מחפשים מקום עבודה. זאת לאחר פניות רבות שמקבלת מנהלת אופק מן העסקים הפועלים בעיר אשר זקוקים לכוח אדם בתחומים שונים.

פניות אלה מלמדות על הגידול הנרחב במעגל העסקים ברחבי העיר אשר בוחרים במודיעין מכבים רעות כמיקום אסטרטגי לצמיחתם ופעילותם.

מרכז העיר אשר נפתח לפני כשנתיים מתוך תפיסה אורבנית ליצור מקום שוקק חיים ותוסס לאורך כל ימות השבוע, מתפתח מדי יום עם עוד ועוד עסקים אשר בוחרים בו על אף משבר הקורונה והפגיעה הכלכלית.

גם הפארק הטכנולוגי המונה כיום כ-140 חברות הייטק, טכנולוגיה, משרדים ולוגיסטיקה, בהן פלקס, דואר ישראל, תנובה אוריין, ויישיי ועוד, מראה צמיחה מרשימה וגידול בביקוש לכוח אדם בתפקידים שונים ובעיריית מודיעין מכבים רעות מקווים כי הפרסומים יעודדו את תושבי העיר לפנות לאותן חברות אשר מציעות משרות שונות ומגוונות בתחומים שונים.

בעירייה מציינים כי מאז פתיחתו של מרכז העסקים הראשי של העיר, גובשה תוכנית עבודה הכוללת אירועים ופעילויות במרכז זה, לצד הרחבת הפעילויות במרכזים המסחריים השונים ברחבי העיר, זאת על מנת לעודד, כוח קנייה וחשיפה של העסקים.

בנוסף, מאז תחילתו של משבר הקורונה יצאה העירייה בקמפיין גדול תחת הכותרת קונים קרוב לבית לעידוד העסקים, אשר הורחב לאחרונה עם כרטיס BUYME מודיעין שבו עשרות עסקים מקומיים בהם תושבים יכולים לרכוש עם הטבות ומבצעים שונים.

עתה עם דעיכתו של הגל החמישי, חוזרים לתוכנית האירועים במרכזים המסחריים במטרה לחשוף את המרכזים ואת העסקים בהם לכלל הציבור.

היכנסו ללוח האירועים

מרכז העירמרכז העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד