מאות רצים ורצות במרוץ הלילה

22/05/2022 כ"א אייר תשפ"ב

מאות רצים ורצות במרוץ הלילה

בשעות הערב המאוחרות התכנסו כ-1,400 רצים ורצות על קו הזינוק בשדרת מרכז העיר ובתום מסיבת חימום אנרגטית הוזנקו בזה אחר זה 4 מקצים עממיים ותחרותיים של 350 מטרים לקטנטנים, 1.5 ק״מ, 2.5 ק״מ ו-5 ק״מ.

בנקודות הזינוק והסיום וכן לאורך המסלול הוצבה תאורה צבעונית מתחלפת ואפקטים חווייתיים. על קירות המוזיאון הוקרן מופע אור מרהיב, ובמקצים העממיים חולקו ספוגי אורות לד צבעוניים וצמידים זוהרים, כל אלה תרמו רבות לפן החווייתי של המרוץ והפכו אותו מריצה בשדרה היפה של המע"ר לחגיגה זוהרת וצבעונית. בין הרצים בלטו בשטח בחולצות ורודות ובלונים קבוצת הרצים של 'אמהות עם מהות' וקבוצת 'גמאני' שרצו יחד לזכרן של מיכל מלמד ואורטל דרי אמיר ז"ל, תושבות העיר שנפטרו מסרטן השד

את המרוץ הפיקו אגף הספורט של העירייה בשיתוף העמותה העירונית סחלבים ועירוני מודיעין כאשר הריצה, נוהלה על ידי חברת ריל-טיימינג, שהפעילה מערכת ממוחשבת, שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וקטגוריות גיל.

המקצה התחרותי הראשון היה של 2.5 ק"מ והוא הוזנק על ידי ראש העיר, חיים ביבס. במקום הראשון במקצה זה זכה עומר קליין שסיים את המסלול תוך 9 דקות ו-16 שניות בלבד. את המקום השני, בהפרש של 12 שניות בלבד, תפס צבי פיין בתוצאה 09:28. את המקום השלישי על הפודיום תפס אביב קמינסקי שסיים את המקצה תוך 9 דקות ו-58 שניות.

בקרב הנשים הייתה זו אלופת התחרות שנה שעברה, דינה גולן, שגם השנה סיימה את המקצה במקום הראשון לאחר שחצתה את קו הסיום לאחר 11 דקות ו-40 שניות (שיפור של 5 שניות ביחס לשנה שעברה). את המקום השני תפסה עדן ינטין שסיימה את המקצה תוך 12 דקות ו-38 שניות. במקום השלישי זכתה נאוה פייגן שהגיע בהפרש של 10 שניות, וסיימה תוך 12 דקות ו-48 שניות.

המקצה התחרותי הגדול ביותר היה מקצה ה-5 ק"מ שכלל מאות רצים ורצות. גל איזביצקי זכה במקום הראשון הכללי לאחר שסיים את המקצה בזמן הקצר ביותר, תוך 17 דקות ו-35 שניות בלבד, ועל הדרך גם שבר את השיא של מרוץ הלילה של רועי יעבץ שסיים בשנה שעברה את המסלול תוך 18 דקות ו-28 שניות בלבד. 2 שניות אחריו הגיע עדו קידר שזכה במקום השני כשסיים את הריצה תוך 17דקות ו-37 שניות.

את המקום השלישי תפס ליעד בן דוד, שסיים בזמן מכובד של 18 דקות ו-22 שניות. בקרב הנשים זכו אם ובתה במקום הראשון והשני, אנה פרייס זכתה במקום הראשון לאחר שגמעה 5 ק"מ ב-21 דקות ו-38 שניות. את המקום השני תפסה בתה רוזי פרייס שסיימה את המקצה תוך 22 דקות ו-11 שניות. דני דבורקין שהגיעה 7 שניות בלבד אחרי רוזי זכתה במקום השלישי.

במהלך הערב נהנו הרצים גם מהטבות מיוחדות שהעניקו בתי עסק לאורך שדרת מרכז העיר, כחלק משיתוף הפעולה עם מנהלת אופק.

מרוץ הלילה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד