עונת הרחצה נפתחה

08/06/2022 ט' סיון תשפ"ב

עונת הרחצה נפתחה

ביום ראשון 22.5.22 נפתחה עונת הרחצה בפארק הנופש והספורט ובמרכז הספורט העירוני. מינהלת אופק האמונה על תפעול פארק הנופש והספורט והבריכה העירונית מעדכנת כי בעקבות פניות רבות של תושבים ומבקרים על הקור של המים במגלשות ובבריכה החיצונית בפארק המים, נערכה בדיקה והותקנו במקום משאבות חימום אשר יסייעו בהעלאת הטמפרטורה של המים והפיכתה לנעימה יותר עבור המתרחצים.

כזכור, פארק הנופש והספורט נפתח בספטמבר 2020, קצת לפני הקורונה ששיבשה את שגרת החיים. כעת, עם שוך המגיפה, מקווים לשוב לפעילות מלאה ורגילה עם שלל האטרקציות שכוללות בריכה חצי אולימפית מקורה אשר מיועדת לשחיינים, מתקן גלישה המדמה גלישת גלים, בריכת זרמים, והאטרקציה המרכזית בפארק שהיא מתקן "עולם הילד" לפעוטות וילדים הכולל מגלשות מים צבעוניות.

בנוסף, בפארק מזנון לטובת המבקרים, מלתחות, חדר כושר וחדרי סטודיו לחוגים שונים ומגוונים.

במקביל, נפתחה גם הבריכה העירונית הוותיקה במרכז הספורט בעמק זבולון. במתחם הבריכה פועלת בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת ילדים רדודה מקורות, וכן ישנם שטחי דשא וגינון מוצללים, חדר כושר, חוגים ושיעורי שחייה.

עונת הרחצה נפתחת כאשר הקו המנחה הוא שמירה על מחירים נוחים ביחס לבריכות וחדרי כושר אחרים הפועלים בעיר ובסביבתה על מנת לאפשר לכל התושבים ליהנות מהבריכה ומחדר הכושר, זאת תוך שמירה על רמת מתקנים ושירותים גבוהה המתאימה למתקנים הטובים והמובילים בישראל.

פארק הנופש והספורט - עמק האלה 255, מודיעין מכבים רעות. טלפון: 08-9151121
לחצו כאן - שעות הפתיחה
לחצו כאן – מחירי כניסה
מרכז הספורט העירוני - גינות עמק זבולון 5, מודיעין מכבים רעות. טלפון: 08-6223399
לחצו כאן - שעות פתיחת הבריכה
לחצו כאן – מחירי כניסה

עולם הילד בפארק הנופש והספורט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד