בירת הג'ודו: 43 אלופי ישראל מהעיר

19/07/2022 כ' תמוז תשפ"ב

מאות ספורטאיות ספורטאים צעירים התחרו לאורך השבוע האחרון באליפות ישראל בג׳ודו לילדים ונוער, שהתקיימה באולם מטרווסט שברעננה. הג׳ודאים של מודיעין מכבים רעות, משלושת בתי הספר לג'ודו הפועלים בעיר במסגרת עמותת סחלבים, גרפו במהלך התחרות 122 מדליות, בהן 43 מדליות זהב! אשר זיכו אותם בתואר היוקרתי "אלופי ישראל בג'ודו".

התחרות נפרסה על פני שבוע שלם וחולקה למחוזות על מנת לאפשר למאות ספורטאים וספורטאיות להתחרות. הג'ודאים התחלקו על פי קטגוריות משקל וגיל והתחרו ביניהם מהבוקר עד הערב במספר זירות במקביל וצברו ניקוד על כל קרב וקרב.

בתי הספר לג'ודו "מיטב מודיעין" של אייל בכר, נתי כפרי וטל דרור, "סאקורה" של איגור רומניצקי, ו"דרך הג'ודו" של עידו ונעם אלקיים, הפועלים בסחלבים, שלחו לתחרות את הספורטאים הטובים ביותר, שהפגינו יכולות מרשימות והצליחו להגיע להישגים.

הספורטאים הטובים ביותר שהצליחו לצבור את מירב הנקודות על הטלות והכרעות מוצלחות של היריבים על המזרן, זכו במדליה מוזהבת ובתואר הנכסף - אלופי ישראל בג'ודו.

מועדון "דרך הג'ודו", חזרו מהתחרות עם 48 מדליות, בהן 24 מוזהבות. אגודת "מיטב מודיעין" גרפו מהלך האליפות 40 מדליות מהן 10 מדליות זהב. מועדון סאקורה שזכו במהלך התחרות 34 מדליות חזרו עם 9 אלופי ישראל חדשים.

רותם קרניאל, מיכאל סטפנקוב, אריאל צוקרמן, איתי קומפורטי, יהונתן אטלס ויהונתן אלאשווילי מאוגדת מיטב מודיעין זכו במדליית זהב ובתואר אלופי ישראל. גם חברותיהם למועדון נועה רוזן עוזר, תמר מיטלמן זכו גם הן במדליות זהב ובתואר אלופות ישראל.

מדרך הג'ודו סיימו את האליפות עם 24 אלופי ישראל שחזרו הביתה עם מדליות זהב. האלופים הם: רון מאור, גיא נמשיץ, איליי עינב, לירוי שניידרמן, צור אלון, יהונתן אורנשטיין, מאור פרידמן, ארד נמשיץ, אייל מרציאנו, איתי גילעד, גלי רולניק, אלישיב יום טוב, יאיר אבידן, יובל אבידן, עדין מאלן, אלמוג דורון, ירום שוחט, נועם אוחיון ובניה קופרמן. וכמובן גם אלופות ישראל: אגם נוי, מאיקי קושניצקי, יעל טולדנו, רני ארגמן ודניאלה עמיחי.

גם מועדון סאקורה חזר עם אלופים בהם: ראם קאלוש, אופיר בן עמרה, סניר בר זאב, איתן מאור, לביא בהיר, רון אדמוני, אסף ליסיצין ועידו נקר שייצגו את העיר בכבוד.

לצד הספורטאים והספורטאיות שזכו במקום הראשון מספר רב של מתחרים ומתחרות מהעיר הגיעו להישגים מרשמים, חלקם חזרו עם מדליות כסף וארד וחלקם זכו להתחרות ולהתנסות לראשונה בתחרות בסדר גדול כזה.

אלופי ישראל בג'ודואלופי ישראל בג'ודו


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד