תחרות צילומים ילד-טבע-עיר

16/02/2017 כ' שבט תשע"ז

ילדי מודיעין מכבים רעות מוזמנים להתבונן, לגלות ולתעד את נקודות המפגש של הטבע עם העיר. את תוצריהם המצולמים הם יכולים לשלוח לתחרות "ילד-טבע-עיר", וכך אולי יזכו להציג את תמונותיהם באחת מהשדרות המרכזיות בעיר ואף לזכות בפרס.

התחרות הינה יוזמה משותפת של העירייה והחברה להגנת הטבע, והיא תיערך במסגרת שבוע טבע עירוני של החברה להגנת הטבע, שיתקיים בתאריכים 3-11.3.17.

הרעיון לתחרות נבע מכך שהטבע אינו שמור רק לשמורות הטבע ולמרחבים הפתוחים, אלא נמצא בכל מקום סביבנו, וכל מה שצריך לעשות הוא לפקוח את העיניים, להביט סביב ולגלות אותו.

"ילד-טבע-עיר" תהיה תערוכת צילומים של רגע וחוויה, בה יוכלו ילדי העיר להתבונן ולגלות את נקודות המפגש של הטבע עם העיר, נקודות שיתועדו באמצעות מצלמה מבעד לעיניהם של הילדים.

פריחת כלניות בפארק עמק החולה פריחת כלניות בפארק עמק החולה

מטרת התחרות היא לחזק את החיבור שבין ילדי העיר לטבע ולסביבה, ולהגביר את המודעות למתרחש סביבנו, באמצעות העצמת יכולת ההתבוננות, הסקרנות והפליאה.

20 הצילומים הנבחרים יוצגו לאורך שדרה מרכזית בעיר, כך שהתושבים שיטיילו בה יוכלו לראות את התערוכה, ולבחור, באמצעות הצבעה מקוונת, את הצילום האהוב עליהם. שלושת הצילומים שידורגו במקומות הראשונים, יזכו את הצלמים שלהם בפרס.

התחרות מיועדת לתלמידים בכיתות א'-ט', והצילומים שיישלחו צריכים להציג את הפגישה שנעשית בין הטבע לעירוניות.

את התמונות יש לשלוח במייל לכתובת pic4modiin@gmail.com, בו יש לציין את פרטי הצלם כולל שם מלא, מספר תעודת זהות, כתובת מגורים ומספר טלפון. גודל התמונה המינימלי להשתתפות בתחרות הינו 1 מגה. את הצילומים ניתן לשלוח עד ליום שני 20.2.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד