הישג לדאנס קונטיננטל באליפות העולם

17/01/2019 י"א שבט תשע"ט

הרקדנים הצעירים, אלון קורט וליאה גרונר מבית הספר לריקודים סלוניים ולטיניים "דאנס קונטיננטל" הפועל בעמותת סחלבים יצאו לייצג את ישראל ומודיעין מכבים רעות באליפות העולם ונכנסו לרשימת 20 הרקדנים הטובים ביותר.

אלון קורט וליאה גרונר, רק בני 11 וכבר הספיקו לרשום שורה של הישגים מרשימים בתחום הריקוד. הם מדורגים במקום הראשון בארץ, לאחר שבשנתיים האחרונות, זכו ברצף באליפות ישראל, צברו מדליות רבות בתחרויות בחו"ל והתארחו באירועים ותוכניות טלוויזיה. בשבוע שעבר קורט וגרונר יצאו לראשונה, כזוג היחיד מישראל, להשתתף באליפות העולם שנערכה ביורודיסני, שבצרפת והעפילו לשלב רבע הגמר.

אלון פורט וליאה גרונראלון פורט וליאה גרונר

התחרות, שנפרשה על פני ארבעה ימים מהבוקר ועד הערב, כללה את 80 הזוגות הטובים בעולם. ליאה גרונר הלומדת בבית הספר אופק יחד עם בן זוגה לריקודים, אלון קורט הלומד בבית ספר כרמים בעיר ובליווי צמוד של המאמן אבי צור, הציגו 5 סיבובים של ריקודים סלוניים ולטיניים. כאשר את ההישג המרשים רשמו דווקא בתחום הריקודים הלטיניים. כשהם עטורים בבגדי ריקוד נוצצים הם הציגו חמישה ריקודי סמבה, צה' צ'ה צ'ה, רומבה, פסדובלה וג'ייב ברמת דיוק גבוהה, לעיני 13 שופטים שהיו על הרחבה והצליחו לסיים את התחרות עם הישג מרשים בדירוג עולמי מעולה.

אירה ואבי צור: "אנחנו גאים באלון וליאה על ההישג המכובד. הם התחרו לראשונה עם הזוגות הטובים בעולם והוכיחו שההשקעה הרבה והעבודה הקשה באימונים משתלמים. אנחנו פה לצידם כדי להמשיך את הדרך ולכבוש את היעד הבא."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד